تلاش شاهزاده ها برای روحیه دادن به الهلال

شکست برابر نماینده ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا رسانه های عربستان و هواداران الهلال خواهان برکناری سرمربی کروات این تیم باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آثار  باخت الهلال برابر استقلال هنوز برای این تیم عربستانی وجود دارد به طوری که مدیران این باشگاه بشدت از سوی رسانه ها و هواداران تحت فشار قرار گرفته اند. روزنامه الشرق الاوسط امروز در گزارشی نوشت:« منابع خبری به شرق الاوسط خبر داده اند که مدیران باشگاه الهلال با وجود عصبانیت و ناراحتی هوادارانشان بعد از شکست برابر استقلال هنوز قصد دارند با زوران مامیچ ادامه بدهند. همچنین خبر رسیده که امیر محمد بن فیصل رئیس این باشگاه می خواهد به سرمربی کروات تیمش فرصت مجددی بدهد.»


اما در گزارش الشرق و الاوسط آمده که الهلالی ها با این وجود و در پشت پرده به دنبال انتخاب یک جانشین برای این مربی هستند که صاحب تجربه و آشنا به جو فوتبال عربستان باشد. در این بین پابلو گوئده سرمربی آرژانتینی و سابق تیم الاهلی به عنوان اصلی ترین گزینه الهلالی ها برای جانشینی مامیچ مطرح شده است.


با این وجود تمرین دیروز این تیم در ریاض پشت درهای بسته و به دور از رسانه ها و هواداران برگزار شد هرچند اعضای مدیریت و شخصیت های مهم باشگاه نیز در این تمرین حاضر شدند. احمد بن سلطان یکی از مدیران ارشد این باشگاه و اعضای خانواده سلطنتی عربستان در این تمرین حضور داشت و با بازیکنان و کادرفنی الهلال عربستان دیدار کرد.


الهلال در لیگ عربستان در حال حاضر با یک امتیاز کمتر نسبت به النصر و در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت ها در رده دوم قرار دارد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/6219
اخبار مرتبط

نظرات شما