سیل به امارات متحده عربی هم رسید + فیلم و عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

در پی بارش شدید باران در امارات متحده عربی، سازمان هواشناسی این کشور نسبت به وقوع سیل گسترده در برخی مناطق آن بویژه مناطق جنوبی هشدار داد.

سیل به امارات متحده عربی رسید + فیلم و عکس

در حال حاضر، سازمان مدیریت بحران و بلایای طبیعی امارات از مردم این کشور خواسته است از تردد در کنار سواحل خلیج فارس و اتراق در مناطق کم‌ارتفاع مانند دره‌ها و دامنه کوهستان خودداری کنند.

در عین حال، همزمان با هشدار سیل در امارات، گزارش رسانه‌های اماراتی و فیلم‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده حاکی از جاری شدن سیل در منطقه راس‌الخیمه در جنوب این کشور و شناور شدن خودروها برروی سیلاب است.

سیل به امارات متحده عربی رسید + فیلم و عکس

یکی از فیلم‌هایی که در این باره منتشر شده نشان می‌دهد یک خودرو همراه با سرنشینان آن در سیل گرفتار شده و مردم محلی در تلاش برای نجات سرنشینان آن هستند.

همچنین خلیج تایمز گزارش داده که حدود ۳۰۰ خودرو در منطقه جبل‌الرأس گرفتار سیل شده‌اند و پلیس در حال گشودن یک راه برای خارج کردن آنها از محاصره سیل است.

سیل به امارات متحده عربی رسید + فیلم و عکس

ساکنان منطقه رأس‌الخیمه و جبل‌الرأس در گفتگو با رسانه‌های محلی از وخامت اوضاع در این مناطق خبر داده‌اند. به گفته آنها، بسیاری از خانه‌ها در این مناطق آسیب دیده‌اند.

سازمان هواشناسی امارات می‌گوید بارش باران‌های سیل‌آسا که از روز گذشته (شنبه) آغاز شده تا فردا دوشنبه ادامه خواهد داشت.

بارش شدید و کم‌سابقه باران از اوایل ماه جاری در بسیاری از مناطق غرب آسیا از جمله در ایران و عراق، خسارات زیادی به بار آورده است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/6542
اخبار مرتبط

نظرات شما