فرمانده انتظامی استان قم:

پنج هزار نیروی پلیس، امنیت مراسم نیمه شعبان را در قم برعهده دارند

فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر این که نیمه شعبان یک رویداد بین المللی و جهانی است و باید به همین اندازه به آن توجه شود، گفت: پنج هزار نیروی پلیس امنیت مراسم نیمه شعبان را در قم برعهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر این که نیمه شعبان یک رویداد بین المللی و جهانی است و باید به همین اندازه به آن توجه شود، گفت: پنج هزار نیروی پلیس امنیت مراسم نیمه شعبان را در قم برعهده دارند.
سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: مهم ترین سهم این مراسم امنیت زائران بوده که برعهده پلیس است بنابراین باید نگاه ما به مراسم جشن نیمه شعبان در قم اعتقادی و ارزشی بوده تا عمل مان انقلابی شود.
وی با اشاره به گستره فعالیت های مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم در بخش های انتظامی، عملیاتی، ترافیکی، پشتیبانی و اطلاع رسانی، تصریح کرد: به دلیل افزایش ضریب امنیت و انضباط، 16 پایگاه انتظامی، عملیاتی و تخصصی پلیس های اطلاعات، راهور و آگاهی در مسجد جمکران مستقر شده است.
آقاخانی گفت: اقدام های فرهنگی مناسبتی از جمله پایگاه مشاوره و مددکاری اجتماعی پلیس، توزیع بروشور، نقشه و تراکت های هشداری نیز جهت کاهش آسیب های اجتماعی توسط کارشناسان آموزش همگانی پلیس قم توزیع می شود تا اقدام های تبلیغی و فرهنگی مکمل برنامه های امنیتی انتظامی و ترافیکی باشد.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/6958
اخبار مرتبط

نظرات شما