اشتری:

تردد زائران به شهر قم 12 درصد افزایش یافت

فرمانده نیروی انتظامی با بیان از افزایش 12 درصد تردد زائران در شهر قم برای حضور در جشن‌های نیمه شعبان خبر داد و گفت: در این ایام 5 هزار نیروی پلیس در خدمت زائران مسجد مقدس جمکران هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسین اشتری  در حاشیه سفر بازدید از مسجد مقدس جمکران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال‌های گذشته شاهد افزایش 12 درصدی تردد زائران هستیم گفت: 160 هزار خودرو اعم از سواری و اتوبوس طی 24 ساعت گذشته به شهر مقدس قم وارد شده‌اند.

وی با اشاره به پایش هوایی از مسیرهای منتهی به شهر قم و محدوده مسجد مقدس جمکران تاکید کرد: در حال حاضر ترافیک روان بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی از کاهش 30 درصدی جان باختگان در حوادث رانندگی از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم در سایه همکاری هرچه بیشتر مردم و پلیس این میزان بازهم کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در ساعات باقیمانده از مراسم های ویژه نیمه شعبان با همکاری مردم و هوشیاری نیروهای انتظامی مشکل خاصی نداشته باشیم و امیدواریم که رانندگان نیز به توصیه های پلیس توجه کنند.

اشتری از فعالیت 5 هزار نیروی پلیس در نیمه شعبان در شهر قم خبر داد و خاطرنشان کرد: بخشی از این نیروها از ستاد ناجا به قم اعزام شدند تا در این ایام در خدمت مردم باشند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7013
اخبار مرتبط

نظرات شما