شکایت کی روش از فدراسیون وصول نشد

کارلوس کی روش در تازه ترین صحبت هایی که در مورد فوتبال ایران داشت به صراحت به این نکته اشاره کرد که از فدراسیون فوتبال به خاطر عدم پرداخت 900 هزار دلار دستمزد معوقه اش شکایت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با وجود این اعلام، شکایت کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال از سوی کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال وصول نشده است! و شاید این بدین معنی باشد که سرمربی سابق تیم ملی از فدراسیون فوتبال شکایت نکرده است و شاید هم شکایت خود را از شورای حل اختلاف فیفا پس گرفته باشد.

 

بر اساس اعلام یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خود نداشت فدراسیون فوتبال به طور رسمی از کنفدراسیون فوتبال آسیا تقاضا کرده است طلب 900 هزار دلاری کارلوس کی روش را از محل مطالبات این فدراسیون پرداخت کند و هم اکنون این کار از سوی سفارت ایران در مالزی در حال انجام است و به نظر می رسد تا پایان هفته جاری طلب 900 هزار دلاری کارلوس کی روش پرداخت خواهد شد.

 

با واریز این پول به حساب کارلوس کی روش حتی اگر سرمربی سابق تیم ملی از فدراسیون فوتبال شکایت کرده باشد این شکایت ره به جایی نخواهد برد و پرونده مختومه خواهد شد. به خصوص که فدراسیون فوتبال در نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا اشاره کرده است به خاطر تحریم ها در انتقال پول به حساب کارلوس کی روش مشکل داشته است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7157
اخبار مرتبط

نظرات شما