تاکید استاندار تهران بر ضرورت جذب نخبگان در شرکت های دانش بنیان

محسنی بندپی با بیان اینکه باید نسبت به ارائه برش‌های دستگاهی و جذب نخبگان در بخش شرکت‌های دانش بنیان اقدام شود، گفت: امیدوارم با بسترسازی رونق تولید و افزایش رضایتمندی مردم که ریشه در ارتقای شاخص‌های رفاهی دارند در سال ۹۸ میسر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، انوشیروان محسنی بندپی عصر چهارشنبه در پنجاهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران گفت: مشکلات کلان تولید نظیر بازنگری در قانون مالیات بر ارزش افزوده را در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهیم کرد.

محسنی بندپی افزود: واقعیت این است که برخی قوانین دست و پاگیر پیش روی تولید وجود دارند و در برخی موارد حتی اعمال سلیقه را از سوی دستگاهی خاص در اعطای مجوز شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به ارائه برش‌های دستگاهی و جذب نخبگان در بخش شرکت‌های دانش بنیان اقدام کنند گفت: امیدوارم با بسترسازی رونق تولید و افزایش رضایتمندی مردم که ریشه در ارتقای شاخص‌های رفاهی دارند در سال ۹۸ میسر شود.

استاندار تهران با بیان اینکه رونق تولید نیازمند صیانت از اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید است گفت: نگاه ما به رونق تولید تنها واحدهای صنعتی نیست بلکه واحدهای کشاورزی و استارت اپ ها را نیز مد نظر داریم.

محسنی بندپی بیان داشت: شناسایی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی که کمتر از ظرفیت خود مشغول فعالیت هستند باید مورد توجه کارگروه رفع موانع تولید قرار بگیرد و ایجاد مراودات و مبادلات با حجم بالای تجاری بین همسایگان باید سرفصل فعالیت‌های معاونت اقتصادی استانداری تهران در سال رونق تولید قرار گیرد.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7208
اخبار مرتبط

نظرات شما