کاپیتان بانوان: مربی گفت گل می زنید

کاپیتان ایران در دقیقه 53 دروازه ویتنام را گشود تا ایران دست خالی میدان را ترک نکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، کاپیتان در مورد شرایط بازی با ویتنام می گوید: بازیکنان در این دیدار با جان و دل بازی کردند. شرایط جوی و بارش شدید باران کار را برایمان کمی سخت کرده بود، چرا که تا حالا در زیر باران بازی نکرده بودیم. نیمه نخست را با نتیجه یک بر صفر به میزبان واگذار کردیم و به رختکن رفتیم. در بین دو نیمه کتایون خسرویار (سرمربی تیم ملی) با ما صحبت های لازم را کرد و گفت شما می توانید نتیجه بازی را عوض کنید. فقط باید اعتماد به نفس خودتان را بالا ببرید.  معتقدم در نیمه دوم کادر فنی تمام نکاتی که از ما خواسته بود را در زمین انجام دادیم. تک تک بازیکنان تمام برنامه هایی که در تمرینات پشت سر گذاشته بودند را به بهترین نحو ممکن در زمین بازی پیاده کردند. خیلی خوشحالم که در این بازی یک گل به ثمر رساندم و توانستیم یک امتیاز از میزبان این رقابت ها بدست بیاوریم.

 

زهرا خدابخشی با اشاره به بازی پیش رو با کره جنوبی گفت: قطعا اگر خوب بازی کنیم و بچه ها مثل همیشه در میدان باشند، می توانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم. آنچه مسلم است باید جنگنده و محکم مقابل کره جنوبی به میدان برویم. بازی با این تیم قابل مقایسه با ویتنام نیست. فوتبال آقایان و بانوان کره جنوبی همیشه در آسیا جزو بهترین ها بوده است.

 

گفتنی است تیم فوتبال دختران زیر 19 سال ایران در مرحله مقدماتی جام ملت ها در گروه b با تیم های ویتنام، کره جنوبی و لبنان هم گروه است و در صورت کسب مقام اولی یا دومی در این گروه به مرحله پایانی بازی ها صعود خواهد کرد و این اتفاق می تواند یک اتفاق خوب برای فوتبال بانوان باشد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7271
اخبار مرتبط

نظرات شما