آقای گل آسیا علیه استقلال در آزادی

مرد اول قهرمانی قطر در جام ملت ها دوشنبه شب مهمان استقلال در آزادی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، معز علی ستاره تیم ملی قطر در جام ملت های آسیا که عنوان آقای گلی جام ملت های آسیا را تصاحب کرد، در اولین آزمون با تیم های ایرانی دوشنبه شب در آزادی برابر استقلال به میدان می رود.


ستاره تیم الدحیل دیدار رفت دو تیم را به دلیل مصدومیت از دست داد و همین موضوع باعث شد تا این بازیکن که در جام ملت های آسیا علاقه داشت تیم ملی ایران را در فینال ملاقات کند، برای دیدار با یک تیم از ایران بیش از دو ماه منتظر بماند.


معزعلی که در آخرین دیدار آسیایی الدحیل برابر العین با یک گل و یک پاس گل روز فوق العاده ای را سپری کرده بود حالا برابر خط دفاعی استقلال که دو عضو کلیدی خود را ندارد، قرار می گیرد و خط دفاعی استقلال کار سختی برای مهار او دارد.


غفلت خط دفاع استقلال از یکی از بهترین های قاره می تواند جریمه سنگینی را برای این تیم به همراه داشته باشد؛ موضوعی که مجیدی بی اشاره به اسم بازیکنان الدحیل از آن نام برد و از اهمیت گرفتن سرعت این تیم قطری صحبت کرد.


معزعلی که یکشنبه با انگیزه و انرژی تمرین خود را در آزادی پشت سر گذاشت امیدوار است با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا مسیر خود برای رسیدن عنوان با ارزش مرد سال قاره را تسهیل کند؛ اتفاقی که البته یازده استقلالی و هزاران تماشاگر علیه آنها خواهند بود.



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7786
اخبار مرتبط

نظرات شما