عضو هیئت علمی دانشگاه در گفتگو با قم فردا:

حملات کوبنده مقاومت، نشانه تداوم شیب سقوط رژیم صهیونیستی است

استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه، حملات کوبنده اخیر گروه های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را نشانه ای از تداوم شیب سقوط این رژیم دانست.

علی اصغر حبیبیان در گفتگو با خبرنگار قم فردا،  با بیان این که رژیم صهیونیستی از زمان تولد نامشروع خود تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی شاهد روند صعود و گسترش خود بود اظهار داشت: باید گفت که پیروزی انقلاب اسلامی این روند صعود را متوقف کرد و آنان پس از پیروزی انقلاب تنها به دنبال حفظ مناطق اشغال شده توسط خود بودند.

مجهز شدن به سلاح روز، مشی فعلی گروه های مقاومت در منطقه است
وی درباره توانمندی های روزافزون گروه های مقاومت به ویژه شلیک بیش از 600 موشک در روزهای اخیر به سوی مناطق رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: این حملات گسترده نشانه ای از مشی رهبران جهاد اسلامی و حماس در مجهز شدن به سلاح های روز است؛ روندی که تا امروز ادامه یافته و پس از این هم ادامه خواهد یافت و البته در این در حالی است که مقاومت فلسطینیان با سنگ و فلاخن آغاز شد و امروز به این درجه از پیشرفت رسیده است.

این کارشناس برجسته مسائل سیاسی و بین المللی همچنین به رهنمود رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت مسلح شدن نیروهای مقاومت اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری به درستی هشدار می دهند که وقتی یک رژیم مانند رژیم صهیونیستی با زور به وجود آمده و منطق نمی شناسد؛ پس باید همیشه در برابر او آماده بود و این آمادگی را حفظ کرد.

ایران اسلامی ماهی به گروه های مقاومت نمی دهد بلکه ماهیگیری را به آنان می آموزد
وی سپس به شایعه در اختیار قرار دادن این موشک ها از سوی ایران به گروه های مقاومت پرداخت و تصریح کرد: اولا باید خدا را شاکر بود که گروه های مقاومت به این میزان از آمادگی دفاعی رسیده اند و ثانیا باید چنین گفت که جمهوری اسلامی ایران، ماهیگیری را به گروه های مقاومت یاد داده است تا آنان خود بتوانند با تکیه بر توانایی های مردمی شان، به پیشرفت های مختلف دست یابند و در برابر زورگویان و متجاوزین بایستند.

حبیبیان اضافه کرد: وضعیت فعلی همان پیش بینی مقام معظم رهبری در این موضوع است که اسرائیل، 25 سال آینده را نخواهد دید که البته سه سال از این 25 سال گذشته و تنها 22 سال باقی مانده است.

سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله، خاری در چشم رژیم منحوس صهیونیستی
وی مجاهدت های سید حسن نصرالله و همچنین سردار قاسم سلیمانی را در جبهه های مبارزه با داعش و تروریسم منطقه ای، خاری در چشم اشغالگران خواند و گفت: به دلیل همین مجاهدت هاست که جمهوری اسلامی ایران امروز و با کمک سوریه توانسته است به مرز مناطق اشغالی برسد و همه تحولات را از نزدیک رصد کند.

انتهای پیام/120
http://qomefarda.ir/7877
اخبار مرتبط

نظرات شما