پینگ‌پنگ باز قم نایب‌قهرمان ایران شد

پینگ‌پنگ باز مستعد و آینده‌دار استان قم با درخشش در پیکارهای قهرمانی تنیس روی‌میز ایران عنوان نایب‌قهرمانی این مسابقات را به ارمغان آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،رقابت‌های تنیس روی‌میز قهرمانی پسران ایران طبق برنامه‌ریزی فدراسیون پینگ‌پنگ به میزبانی هیات تنیس روی‌میز استان مازندران در شهر ساری به انجام رسید و تیمی که به نمایندگی از قم راهی این پیکارها شده بود با کسب یک عنوان نایب‌قهرمانی بخش انفرادی به کار خود پایان داد.

این مسابقات با حضور پینگ‌پنگ بازان رده‌های سنی زیر 10 و 11 سال به انجام رسید و در بخش انفرادی پینگ‌پنگ بازان به صورت جداگانه با یکدیگر پیکار کردند اما در بخش تیمی مسابقات با حضور نخبه‌های هر دو رده سنی برگزار شد و سرانجام مقام نایب‌قهرمانی بخش انفرادی توسط استعداد آینده‌دار این رشته یعنی محمدحسن حبیبی نصیب تیم قم شد.

در شروع مسابقات انفرادی هوپس پسران ایران و در رده سنی 11 سال محمدحسن حبیبی از قم در مرحله نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد و به جمع 32 نفر برتر راه یافت، این پینگ‌پنگ باز مستعد سپس حریفی از یزد و در ادامه دو حریف دیگر خود را شکست داد و به جمع چهار نفر برتر رسید.

محمدحسن حبیبی در راه صعود به نیمه نهایی، یک نمایش بسیار دیدنی برابر حریف خود از سیستان و بلوچستان داشت و با شکست وی به جمع چهار نفر برتر مسابقات راه یافت تا مدال خود را قطعی کند اما برای صعود به فینال یک رقیب مازندرانی را پیش‌رو داشت که این رقیب یعنی نیما نقوی را نیز با حساب سه بر صفر مغلوب کرد.

بدین‌ترتیب محمدحسن حبیبی از قم و یاسین اصفهانی از قزوین راهی دیدار نهایی شدند و در یک مسابقه حساس به مصاف یکدیگر رفتند، رقابتی که بسیار زیبا ولی نفس‌گیر بود و حتی کار برای تعیین برنده به گیم پنج کشیده شد که سرانجام با حساب سه بر دو به نفع حریف قزوینی تمام شد تا نماینده قم با هدایت محمدعلی نیکوروش نایب‌قهرمان این پیکارها شود.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7983
اخبار مرتبط

نظرات شما