پیگیری جدی مسوولان قم برای تعیین تکلیف پروژه شهید کاظمی

قائم‌مقام شهردار قم بر پیگیری جدی مسوولان شهرداری و نمایندگان مجلس درخصوص پروژه شهید کاظمی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  ابراهیم معتمدی  با اشاره به آخرین وضعیت پروژه شهید کاظمی اظهار کرد: این پروژه قرارداد مشارکت با یک موسسه است که سهامداران مختلف دارد و در حال حاضر ورشکست شده و بانک مرکزی و دادستان کل کشور موضوع آن را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه در این پروژه ۱۴ طبقه پروانه صادر شده بود تصریح کرد:  با توجه به شرایط منطقه تصمیم گرفته شد که تراکم پروژه کاهش پیدا کند و در حال حاضر اقدامات اولیه صورت گرفته ولی پروانه صادر نشده است.

قائم‌مقام شهردار قم گفت: آخرین جلساتی که با دادستان کل کشور داشتیم به این نکته رسیدیم که اگر واقعا این شرایط وجود دارد و مشکلاتی در زمینه واگذاری‌ها است شهرداری آمادگی دارد که پروژه را با قیمت کارشناسی در حد طبقاتی که کاهش پیدا کرد با دغدغه علما، نمایندگان و مردم، خریداری کند؛ البته در خصوص مشارکت همچنان آمادگی وجود دارد.

وی پیگیری جدی مسوولان شهرداری و نمایندگان مجلس در خصوص پروژه شهید کاظمی را مورد توجه قرار داد و افزود: تفاهم و همدلی خوبی در مجموعه استان بین دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مجلس وجود دارد و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها می‌شود که امیدواریم با این همدلی‌ها و پیگیری‌ها بروکراسی‌ها را کاهش داده و خدمات را در شهر گسترش دهیم.




انتهای پیام/
منبع:فارس
http://qomefarda.ir/8678
اخبار مرتبط

نظرات شما