مدرسه ای در همین حوالی؛

وضعیت نامناسب و خطرناک مدرسه ای پسرانه در قم+تصاویر

ایمنی ساختمان مدرسه یکی از اصلی ترین مواردی است که باید مورد توجه آموزش و پرورش قرار بگیرد اما در سطح شهر قم شاهد مدارسی قدیمی ساخت هستیم که مسائل ایمنی در حاشیه قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مهر ماه سال جاری بود که خبر تلخ ریزش دیوار حیاط یکی از مدارس روستایی سنندج  و فوت یکی  از دانش آموزان مدرسه  باعث  ناراحتی و جریحه دار شدن احساسات هموطنان شد.

آماری‌که از داخل و خارج از کشور در مورد حوادث  دانش آموزان بخصوص در سطوح کودکستان و دبستان گزارش می‌شود موضوع را بی‌اندازه مهم و قابل توجه می‌سازد. عده‌ای خیال می‌کنند که با وارد شدن بچه‌ها به محدوده مدرسه، آنها در ایمنی کامل خواهند بود و هیچ خطری آنها را تهدید نمی‌کند، در صورتی‌که استعداد ایجاد حوادث و سانحه در محدوده مدارس بعلت محدودیت جا، تراکم بچه‌ها و بازیگوشی آنها بمراتب بیشتر از خانه بوده و کمتر مدرسه‌ایست که هر روز یا هر هفته حادثه‌ای کوچک یا بزرگ را تجربه نکند.

ایمنی ساختمان مدرسه یکی از اصلی ترین مواردی است که باید مورد توجه  آموزش و پرورش  باشد اما در سطح شهر قم شاهد مدارس قدیمی ساخت هستیم که  هر لحظه امکان حادثه در آن وجود دارد، یکی از این مدارس قدیمی ساخت در قم مدرسه ولایت در خیابان سلامت می باشد که  به خاطر فرسوده شدن ساختمان آن هر لحظه امکان یک حادثه جبران ناپذیر برای 300 دانش آموز این مدرسه وجود دارد.
خانواده های این دانش آموزان هم از ایمن نبودن مدرسه ابراز ناراحتی کرده اند و از مسولان مدرسه و آموزش و پرورش درخواست دارند که هر چه سریعتر به وضعیت نامناسب این مدرسه رسیدگی کنند تا قبل از اینکه اتفاق ناگواری رخ دهد.


انتهایی پیام/170
گالری عکس
http://qomefarda.ir/880
اخبار مرتبط

نظرات شما