رئیس شورای اسلامی شهر قم:

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس ستودنی و بی‌نظیر بود

رئیس شورای اسلامی شهر قم بابیان این‌که مردم پای آرمان‌ها و اهداف انقلاب ایستاده‌اند، گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس ستودنی و بی‌نظیر بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عبدالله جلالی در نود و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر قم ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی حماسی یوم‌الله روز قدس اظهار داشت: مردم قم همراه و همگام با مردم ایران اسلام با حضور پرشور و انقلابی کار بزرگی انجام دادند.

وی ادامه داد: مردم در شرایط گرمای هوا و باوجود روزه‌دار بودن نشان دادند که همواره در پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

جلالی به پیام‌های این حضور اشاره کرد و ابراز داشت: مردم با این حضور خود این پیام مهم را به مسئولان دادند که شایسته خدمات بیشتر از این هستند و تحمل خیانت به کشور را ندارند.

وی ابراز داشت: مجموعه مدیریت شهری هم به‌عنوان مجریان خدمت وظیفه‌ای خود می‌داند که بیش از این درزمینهٔ خدمت به شهروندان گام بردارد و در این میان هیچ کم‌کاری و سستی قابل‌قبول نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه با اشاره به 14 و 15 خردادماه تصریح کرد: یاد و خاطره‌ای شهدای 15 خرداد و همچنین 14 خرداد که سالروز رحلت امام خمینی (ره) را گرامی می‌داریم.

وی روزی‌های پایانی ماه مبارک رمضان را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: پیشاپیش عید سعید فطر را نیز به همه همشهریان عزیز تبریک عرض می‌نمایم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ایشان را خواستارم.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/9172
اخبار مرتبط

نظرات شما