اعزام ملی‌پوش والیبال‌نشسته قم به مسابقات قهرمانی آسیا

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از اعزام ملی‌پوش پرافتخار و سرشناس والیبال نشسته قم به مسابقات 2019 قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،محمد پیروزمنش  اظهار کرد: حسین گلستانی به عنوان یک والیبالیست ارزنده‌ در دهه 1390 با درخشش در رقابت‌های داخلی و عضویت تیم‌های ملی موفقیت‌های متعددی را نصیب ورزش قم کرده و اکنون آماده همراهی تیم ملی ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا است.

وی با اشاره به حضور گلستانی در اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی ایران به مسابقات 2019 قهرمانی آسیا، بیان کرد: آخرین اردوی این تیم که سومین مرحله از برنامه‌های آماده‌سازی ملی‌پوشان به شمار می‌رود، تا شانزدهم خرداد ماه زمان اعزام تیم ملی به شرق قاره کهن ادامه خواهد داشت.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با بیان اینکه اردوی تیم ملی در تهران برگزار می‌شود، یاد آور شد: گلستانی پس از کسب مدال طلای دو دوره بازی‌های پاراآسیایی، مدال طلای بازی‌های پارالمپیک 2016، طلای قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و جام بین‌قاره‌ای به دنبال کسب یک افتخار دیگر برای خود و ورزش قم است.

وی خاطرنشان کرد: در این اردو علاوه بر حسین گلستانی از قم، ملی‌پوشان دیگر از استان‌های تهران، خراسان‌رضوی، مازندران، گیلان، گلستان، قزوین و آذربایجان شرقی هستند و هادی رضایی هدایت تیم ملی را در راه کسب آمادگی برای حضور موفق در پیکارهای قهرمانی والیبال نشسته مردان آسیا بر عهده دارد.

پیروزمنش یاد آور شد: داود علی‌پوریان و صادق بیگدلی از تهران، مهدی بابادی از خراسان‌رضوی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی و امیر کفش‌دار از مازندران، میثم علیپور از گیلان، محمد نعمتی از گلستان، حسین گلستانی از قم، مرتضی رمضانی از قزوین و میثم حاجی‌بابایی از آذربایجان‌شرقی ۱۲ ملی‌پوش اعزامی به رقابت‌های آسیایی امسال هستند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور تایلند برگزار می‌شود، عنوان کرد: همچنین بهمن تاروردی‌زاده به عنوان مربی و محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ در کادر فنی تیم ملی حضور دارند، ضمن اینکه حسین بصیری و حسن شاهی به عنوان ناظر فنی و سرپرست در این اردو شرکت کرده‌اند و تیم ملی بعد از آخرین روز تمرین خود در شانزدهمین روز خرداد راهی تایلند می‌شود.




انتهای پیام/
منبع:فارس
http://qomefarda.ir/9377
اخبار مرتبط

نظرات شما