پاسخ منفی میلان به پیشنهاد بارسلونا

باشگاه میلان به پیشنهاد بارسلونا برای جذب السیو رومانیولی پاسخ منفی داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بارسلونا به دنبال تقویت خط دفاعی خود در تابستان است و از چند ماه قبل برای جذب ماتیاس دی لیخت، مدافع 19 ساله و هلندی تلاش می کرد اما با توجه به اینکه به نظر می رسد دی لیخت احتمالا راهی پاری سن ژرمن خواهد شد، آنها برای جذب کاپیتان روسونری وارد عمل شده بودند.

 

 

توتواسپورت مدعی شد بارسلونا پیشنهادی 40 میلیون یورویی برای جذب رومانیولی به میلان ارائه داده و همچنین مدعی شده می تواند یکی از بازیکنان خود را به عنوان بخشی از قرارداد راهی سن سیرو کند اما روسونری هیچ تمایلی به از دست دادن مدافع ایتالیایی خود ندارد و به بارسا پاسخ منفی داده است.

 

رومانیولی که تا سال 2022 با میلان قرارداد دارد، 4 سال است برای این باشگاه بازی می کند و حالا تبدیل به کاپیتان اول میلان هم شده است. مدیران روسونری وی را بازیکنی غیرقبل فروش دانسته اند و بارسلونا برای تقویت خط دفاعی خود در بازار تابستانی باید به دنبال جذب گزینه ای دیگر باشد.

 

اخبار فراوانی در مورد احتمال جدایی ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا در تابستان شنیده می شود و اگر این اتفاق رخ دهد، تنها جرارد پیکه و کلمنت لانگله به عنوان دو مدافع مرکزی تخصصی در رختکن بلوگرانا حضور دارند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9978
اخبار مرتبط

نظرات شما