printlogo


قم در کاراته پلیس‌های جهان
قم در کاراته پلیس‌های جهان
کد خبر: 10330
چهره موفق سال‌های اخیر کاراته استان قم در لیگ‌ها، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی مسافر پیکارهای کاراته قهرمانی پلیس‌های جهان شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به واسطه اینکه قمی‌ها علاقه زیادی به رشته‌های رزمی دارند، رشته‌ کاراته سال‌های زیادی است که در قم هم استعدادها و نخبه‌های زیادی دارد، هم قهرمانان متعددی را در سطح کشور و میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی معرفی کرد و هم اینکه مربیان مجرّب و با دانشی داشته است.

یکی از مربیان موفق و شاخص کاراته قم در سال‌های اخیر بدون شک ابوالقاسم پایدار است، مربی با دانشی که با تیم‌های مختلف باشگاهی در سطح ایران برای کاراته و ورزش قم افتخار کسب کرده و شاگردان زیادی را به سطح اول کاراته ایران معرفی کرده است، حالا این مربی در آستانه یک تجربه برون‌مرزی مهم قرار گرفته است.

چین میزبان کاراته پلیس‌های جهان

پایدار مربی مطرح کاراته قم هم اکنون به عنوان مربی در اردوی آماده‌سازی تیم کاراته پلیس برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات کاراته پلیس‌های جهان حضور دارد، اردویی که به میزبانی فرماندهی انتظامی کرمان در حال برگزاری است و تیم ایران با هشت کاراته‌کا متشکل از کارکنان پایور در دو بخش کاتا و کومیته روز پانزدهم مرداد ماه برای این منظور به چنگدو چین اعزام می‌شود.

55 نخبه کاراته در اردوی آماده‌سازی

خبر دیگر از کاراته به مراحل ششم و هفتم اردوی تیم 55 نفر از استعدادهای کاراته قم اختصاص دارد، اردویی که از ماه‌ها قبل طبق برنامه‌ریزی هیات کاراته استان قم زیر نظر قهرمان سابق آسیا و جهان یعنی علیرضا کتیرایی و مربیان با تجربه دیگری به نام‌های محمود پایدار و محمد تقی‌زاده در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم جریان دارد.

برگزاری پیکارهای انتخابی کاراته در قم

هیات کاراته استان قم از هم اکنون برای حضور موفق کاراته‌کاهای قم در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران نیز برنامه‌ریزی کرده و به همین منظور یک دوره رقابت‌های انتخابی برای شناخت نفرات برتر در دو بخش کاتا و کومیته بین دختران و پسران کاراته‌کا برگزار شد.

کاراته‌کاها در دوره آموزشی تغذیه در ورزش

هیات کاراته استان که یکی از اولویت‌های مهم خود را اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی قرار داده، برای برگزاری کارگاه آموزشی تغذیه ورزشی در قم نیز برنامه‌ریزی کرد و این کارگاه روز سی‌ام خرداد در تالار بعثت فرهنگسرای جوان قم برگزار شد و چهره‌های مختلفی از کاراته در آن حضور داشتند.

برگزاری دوره ارتقاء داوری سبک‌های آزاد کاراته

در شرایطی که تعداد 45 نفر از مربیان، داوران و قهرمانان کاراته با تدریس دکتر حضوری در کارگاه آموزشی تغذیه حضور یافته بودند، همچنین در ادامه برنامه‌های آموزشی هیات کاراته، دوره استاژ و ارتقاء داوری سبک‌های آزاد کاراته ویژه سبک شین ذن کیوکوشین در تالار بعثت خانه جوان قم برگزار شد، دوره‌ای که با حضور 70 شرکت کننده در بخش‌های تئوری و عملی با تدریس هوشنگ عزیزی و خانم محمدنژاد شکل گرفت و مسوول برگزاری آن و نماینده این سبک سیاوش عزیزیان بود.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/10330