مرجع تقلید شیعیان:
آیت‌الله مکارم شیرازی با تأکید بر ضرورت حل مشکلات پیرامون سفر حج گفت: هزینه این سفر عبادی بسیار سنگین است و باعث شده کسانی که سالیان طولانی در نوبت بوده‌اند، اکنون از استطاعت خارج شوند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه شهرداری قم خبر داد:
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم گفت: آسیب‌شناسی و بهبود شرایط بازارچه‌های مشاغل خانگی در دستور کار است.
معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی قم خبر داد:
معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی قم گفت: دوره آموزشی زیورآلات دستی زیر نظر زهرا رشیدیان؛ طراح، مدرس و پژوهشگر حوزه طراحی طلا و جواهر برگزار شد.
به میزبانی شهرستان بافق؛
پنج اثر برگزیده جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم به مرحله انتخابی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافتند.
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم:
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از لزوم دریافت پروانه ایمنی توسط مراکز خدماتی و عمومی مانند بیمارستان‌ها بر اساس دستورالعمل‌ها خبر داد.
با کسب مدال برنز؛
بانوی کوراش کار قمی موفق شد با کسب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی کشور به اردوی تیمی ملی راه یافت.
مدیرکل ورزش و جوانان قم:
مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه و روز دختر یک هزار بانوی فعال در ورزش در همایش پیاده‌روی حرم بانوی کرامت تا مسجد مقدس جمکران پیاده‌روی خواهند کرد.
کارشناس هواشناسی قم:
کارشناس هواشناسی قم گفت: شامگاه جمعه برای ارتفاعات و سحرگاه شنبه در شهر قم بارش پراکنده و رگباری باران پیش‌بینی می‌شود.
استاندار قم:
استاندار قم گفت: از درآمدهای مالیاتی که به این استان اختصاص پیدا می‌کند برای بخش‌هایی که نیازمندی‌های بیشتری دارند، به‌خصوص توسعه زیرساخت‌ها در مناطق روستایی استفاده می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری:
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: سال گذشته ۸۰ گاراژ با محوریت داخل بافت مسکونی شناسایی و پلمب شد و با تکمیل مجتمع پردازش در جاده کوه سفید تمام گاراژ‌ها به این مرکز انتقال داده می‌شود.
معاون وزیر اقتصاد:
معاون سیاست‌گذاری اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ایجاد توازن و تعادل میان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان یک ضرورت است، از این طریق هم انگیزه تولیدکننده برای فعالیت بیشتر حفظ می‌شود و هم مصرف‌کننده می‌تواند محصول موردنیاز خود را با قیمت مناسب‌تر تهیه کند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی قم بیان کرد:
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم گفت: این اداره کل با دریافت مجوز‌های لازم، ۱۰ سرباز امریه جذب می‌کند.
در رشته بدمینتون؛
سید امید مقدس‌زاده داور بین‌المللی قم توانست به برترین مدرک داوری آسیا در رشته بدمینتون دست یابد.
اعلام شد؛
فراخوان بیست‌ و ششمین همایش کتاب سال و هشتمین جشنواره مقالات علمی حوزه اعلام شد.
معاون اداره کل انتقال خون قم خبر داد:
معاون اداره کل انتقال خون قم گفت: سال گذشته، این استان در شاخص اهدای خون مستمر توانست رتبه سوم را در سطح کشور کسب کند.
ادامه

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

یادداشت