printlogo


رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
رمز موفقیت دفاع مقدس تبعیت از ولایت فقیه بود
رمز موفقیت دفاع مقدس تبعیت از ولایت فقیه بود
کد خبر: 11956
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد: مهم‌ترین رمز موفقیت در ۸ سال دفاع مقدس حمایت و پشتیبانی از ولی فقیه بود، اما امروز این حمایت نسبت به گذشته کمتر مشاهده می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری، شامگاه گذشته 30شهریور در مسجد امام حسن عسکری(ع) منطقه پردیسان به رمز پیروزی در ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رمز پیروزی دفاع مقدس و ماندگاری آن اموال معنوی بود چراکه ما در هیچ بعُدی از نظر نظامی و لجستیکی شبیه دشمن بعثی نبودیم.

وی با اشاره به تغییر رویکرد افراد نسبت به انقلاب و ولایت اظهار کرد: در گذشته افرادی بودند که با حضور روحانیان برای رفتن به جبهه‌ها مخالفت و سنگ‌اندازی می‌کردند و بهانه‌جویی کرده و سخنانی می‌گفتند که با سخنان ولی فقیه فرق داشت؛ الان همان افرادی هستند که رو در روی رهبر انقلاب می‌ایستند و هر چه ایشان می‌گویند مذاکره به نفع کشور و انقلاب نیست، اما این دسته، حرف‌های دیگری می‌زنند.

نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمان جنگ افرادی بودند که با امام راحل مخالف بودند و الان هم این گونه است و تقابل با رهبری وجود دارد، اما مهم این است که درگذشته بصیرت بود، اما امروز این بصیرت کمتر از گذشته وجود دارد.

وی بیان کرد: امروز افرادی هستند که با سخنان رهبر انقلاب در مورد مسائلی مانند مقاومت تقابل ایجاد می‌کنند و هدف این است که نگذارند ایران در منطقه نفوذ داشته باشند؛ دشمن دنبال جلوگیری از نفوذ است و بعضی هم این هدف را در درون دنبال می‌کنند.

ذوالنوری گفت: مهم‌ترین رمز موفقیت در ۸ سال دفاع مقدس حمایت و پشتیبانی از ولی فقیه بود، اما امروز این حمایت نسبت به گذشته کمتر مشاهده می‌شود.

بازدارندگی نتیجه مقاومت است نه برجام

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به مواضع عربستان در قبال ایران و عدم حمایت آمریکا از این کشور در برابر ایران اظهار کرد: اگر عربستان جرأت حمله را ندارد و آمریکا هم حاضر به حمایت لجستیکی نیست و حتی پیشنهاد حمله را هم نمی‌دهد، این به دلیل بازدارندگی نظام و انقلاب است نه به خاطر برکت برجام.

نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز بعضی‌ها در داخل کشور با سخنان خود خواسته یا ناخواسته پیام به دشمن می‌‍دهند و مردم  را نسبت به نظام و رهبری دلسرد و در مقابل، دشمن را به نسبت به تخریب انقلاب و نظام دلگرم می‌کنند.

وی بیان کرد: بعضی‌ها می‌گویند منبرهای امام حسین(ع) را به فلان مسائل و فلان مسائل آلوده نکنید؛ سؤال این است وقتی جامعه در مسائل مختلف مشکل دارد و این مشکل از سوی خود آن‌ها است و مردم خواهان پاسخگویی هستند، پس باید به این مردم که این همه مشکلات را می‌بینند، بر روی منبرها چه گفت، می‌گوید عاشورا و منبرها را سیاسی نکنید در حالی که همه مشکلات در خود آنان است، به هر حال اگر جایی در کشور آسیب دیده، آن جایی بوده که با خط رهبری فاصله و زاویه داشته است.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/11956