printlogo


در جلسه امروز شورای اسلامی شهر قم رخ داد؛
اصرار اعضای شورای اسلامی شهر بر 4 مصوبه رد شده خود در کمیته انطباق
اصرار اعضای شورای اسلامی شهر بر 4 مصوبه رد شده خود در کمیته انطباق
کد خبر: 12004
اعضای شورای اسلامی شهر قم در جلسه امروز خود بر روی 4 مصوبه خود که در کمیته انطباق رد شده بود اصرار کردند که موجب می‌شود این مصوبه‌ها به هیئت حل اختلاف استان برود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عبدالله جلالی عصر امروز در یکصد و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در سالن شهید باکری شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا باید هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم، جان‌برکفانی که با نثار خون خود موجب شدند که امروز ما بتوانیم خدمت گذار مردم باشیم.

وی با اشاره برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهر قم بیان داشت:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای  مسلح در همه عرصه‌ها توانسته اقدامات خوبی انجام دهد که مایه مباهات نظام است.

جلالی افزود: نمایشگاهی که شب گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح شد گوشه‌ای از تلاش‌های نیروهای مسلح و به‌خصوص سپاه در عرصه‌های مختلف است که به نمایش درمی‌آید.


مجید اخوان رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم در ادامه با قرائت 4 لایحه که در کمیته انطباق فرمانداری وجود دارد از تصمیم شورای اسلامی شهر قم برای اصرار در مصوبات خبر داد.

 اولین لایحه مربوط به مصوبه شورا در خصوص موضوع اخذ مجوز کاهش 50 درصدی کاهش عوارض صدور پروانه ساخت متعلق به موسسه فرهنگی آموزشی اباصالح المهدی(عج) بود که شورای شهر با اکثریت آرا بر روی رأی خود اصرار کرد.

لوایح دیگر در خصوص اخذ مجوز کاهش عوارض کد نوسازی و همچنین مجوز محاسبه تعداد 2 واحد عوارض حذف پارکینگ در صحن مطرح شد که اعضا بر رأی خود اصرار کردند.
در ادامه جلسه امروز حسن بختیاری نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم به قرائت لوایح شهرداری پرداخت.

لایحه اخذ مجوز کاهش 50 درصد تمدید پروانه سه بلوک متعلق به سردفتران و دفتر یاران و کارکنان دفاتر رسمی، لایحه اخذ مجوز الحاق 108 متر از اراضی بوستان گل‌ها به کتابخانه امام علی(ع)،
لایحه اخذ مجوز توافقنامه فی‌مابین شهرداری قم و آقای ولی‌الله عسگری  و لایحه اخذ مجوز توافقنامه منعقده فی‌مابین شهرداری قم و خانم فاطمه ولی، لوایحی بود که در صحن شورا مطرح شد که بعد از اظهارنظرهای اعضای شورا شهر به تصویب رسید.

در ادامه این جلسه سردار سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب قم که به مناسبت هفته دفاع مقدس در جلسه حضور داشت به ایراد سخنرانی پرداخت.
بررسی آسیب‌های اجتماعی استان و برنامه‌ریزی صورت گرفته برای مقابله با این آسیب‌ها و برگزاری کنگره شهدای استان قم در سال آینده مهم‌ترین موضوعاتی بود که سردار شاهچراغی در این جلسه بر روی آن‌ها تأکید کرد.

جلسه شورای شهر امشب بعد از نماز مغرب و عشاء به‌صورت غیرعلنی ادامه یافت.




انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/12004