printlogo


مدیرکل آموزش و پرورش قم:
معرفت، انسانیت، ایثار و گذشت در اردوهای راهیان نور موج می زند
معرفت، انسانیت، ایثار و گذشت در اردوهای راهیان نور موج می زند
کد خبر: 13295
مدیرکل آموزش‌وپرورش قم به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: معرفت، انسانیت، ایثار و گذشت در اردوهای راهیان نور موج می‌زند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  حمیدرضا شیخ‌الاسلام پیش از ظهر امروز در مراسم اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی استان قم که در سالن اجتماعات منطقه 3 آموزش و پروش استان قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز در روزهای جشن و سرور امت اسلام شاهد هستیم اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی استان قم به مناطق عملیاتی اعزام می‌شود که مایه افتخار و مباهات آموزش‌وپرورش استان قم است.

وی ادامه داد: مسئولان آموزش‌وپرورش استان قم به وجود دانش آموزان فهیم و بااخلاقی مانند شما افتخار می‌کنند که این‌گونه به ارزش‌های نظام و انقلاب پایبند هستید و در این مسیر حرکت می‌کنید.

شیخ‌الاسلام بابیان این‌که دانش آموزان امروز در راستای توسعه نظام حرکت می‌کنند، تصریح کرد: دانش آموزان دختر مدارس استان قم امروز با رعایت پوشش و حفظ حجاب اسلامی مظهر و نمونه‌ای کاملی از فرهنگ عفاف و حجاب را به نمایش می‌گذارند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی به مناطق عملیاتی و جنگی اشاره کرد و بیان داشت: امروز شما زائران مکان‌هایی هستید که بهترین‌های جامعه در آنجا شهید شدند و جان و خون خودشان را در مسیر استقلال و آزادی میهن اسلامی دانند به همین منظور باید قدر تمام لحظاتی که در این مناطق هستید را بدانید و نهایت استفاده را از آن ببرید.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم افزود: در همین مکانی امروز مراسم برگزارشده در دوران جنگ تحمیلی هزاران دانش‌آموز و معلم به مناطق جنگی اعزام می‌شدند و امروز هم‌نسل بعدی انقلاب در همین مکان دورهم جمع شده‌اند تا به همان مکان‌هایی مشرف بشوند که روزی رزمندگان اسلام در آنجا حضور داشتند.

وی به توان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز ابرقدرت‌ها در برابر جمهوری اسلامی ایران زانو زده‌اند و روزی نیست که اقتدار نظام به رخ این ابرقدرت‌ها به‌خصوص آمریکای جنایتکار کشیده نشود.

شیخ‌الاسلام بابیان این‌که راه و مسیر شهدا همیشه زنده و استوار است، بیان داشت: درست است که 30 سال از روزهای جنگ گذشته اما همچنان معرفت، انسانیت، ایثار و گذشت در مناطق جنگی وجود دارد.

وی تأکید کرد: شما باید راویان فتح باشید و درس‌ها و آموزه‌هایی که در این اردوها کسب می‌کنید را به سایر دانش آموزان انتقال دهید.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم خاطرنشان کرد: امروز تأثیرگذارترین قشر شما هستید که باید قدر این موقعیت رو بدانید و در انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب به سایر افراد جامعه کوشا باشید.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/13295