printlogo


رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد:
بارش اولین برف پاییزی در استان قم/ هفته آینده هوای قم بارانی می‌شود
بارش اولین برف پاییزی در استان قم/ هفته آینده هوای قم بارانی می‌شود
کد خبر: 13451
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم با بیان این که هفته آینده هوای قم بارانی می‌شود، گفت: هفته آینده شاهد بارش اولین برف پاییزی در استان قم خواهیم بود.
محمدرضا قاضی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،اظهار داشت: امروز و فردا هوای قم صاف است اما سامانه‌ای جدید بارشی از فردا شب کشور را در بر خواهد گرفت و انتظار می‌رود بارش‌های خوبی نیز به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: این موج بارشی تأثیر خوبی بر استان خواهد گذاشت به‌طوری‌که ما شاهد بارش در کل استان قم در هفته آینده خواهیم بود.

قاضی بابیان این‌که از فردا شب شاهد افزایش ابر در استان خواهیم بود، ابراز داشت: از روز جمعه شاهد بارش در شهر قم خواهیم بود و این بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: اوج بارش‌ها در میانه‌ای هفته آینده و روز یکشنبه است به‌طوری‌که بارش‌ها در این روزها بیشتر از روزهای قبل خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی قم تصریح کرد: تا پایان هفته آینده ما شاهد بارش خواهیم بود و به‌صورت متناوب تا پایان هفته بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

وی به کاهش دما نیز اشاره کرد و بیان داشت: دمای هوا نسبت به امروز حداقل 10 درجه کاهش داشته و به 9 درجه خواهد رسید.

قاضی افزود: انتظار می‌رود بارش‌ها در برخی مناطق استان به‌صورت برف باشد به‌خصوص در مناطق کوهستانی شاهد بارش برف خواهیم بود.

انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/13451