printlogo


فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب(ع) قم:
بصیرت مردم قم توطئه دشمن در آشوبگری را خنثی کرد
بصیرت مردم قم توطئه دشمن در آشوبگری را خنثی کرد
کد خبر: 13555
فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب با اشاره به اینکه مستنداتی از تلاش‌های دشمن‌داریم که به‌موقع آن را منتشر خواهیم کرد گفت: فهم، شعور و شور انقلابی مردم قم شرایط را در حوادث اخیر برای سوءاستفاده دشمن فراهم نکرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب(ع) قم شامگاه دوشنبه 27 آبان طی سخنرانی در یادواره سردار سرلشکر شهید زین الدین، سرداران و 6هزار شهید استان که در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد با اشاره به برگزار کنگره ملی شهدا در سال 99 در استان قم اظهار کرد: با  دستگاه ای مختلف اجرایی و ارگان مختلف قم هماهنگی انجام شده و جلسات متعددی برگزار شده  تا در طول یک سال آینده از شهدای قم آثار فاخر و ماندگار ثبت و کتاب هایی به چاپ شود.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب افزود: مقدمات جمع آوری آثار شهدا سال های سال است انجام شده  و آثار توسط کنگره ملی شهدا جمع آوری شده است و  همچنان این مسیر ادامه دارد همچنین  اجلاسیه های مختلف برای شهدای اقشار مختلف در طول این یک سال برگزار خواهد شد.

شاهچراغی با اشاره به برگزاری یادواره های شهدای اقشار مختلف تصریح کرد: با توجه به حضور حوزه علمیه در قم و نقش روحانیت در طول انقلاب و پیش از انقلاب اجلاسیه ای برای شهدای روحانی که نسبت به جمعیت بیشترین شهید را تقدیم کرده اند برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در طول این یک سال آثار جمع آوری شده و تبدیل به آثار ماندگار خواهد شد این فرصتی است که باید به خوبی این مسیر را طی کنیم، برای هرچه بهتر برگزار شدن کنگره ملی شهدا نیاز به همراهی و همیاری آحاد مردم داریم.

در این چند روز مشکلی در قم وجود نداشت

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب بیان کرد: ما از جوانان کوچه های پس کوچه های قم انتظار داریم به مقداری که می توانند در این مسئله ورود پیدا کرده و کمک کنند تا ان شاالله آنچه شایسته شهدا و شایسته این مردم است انجام شود تا بخشی از مشکلاتی که در این چند روز اخیر در کشور پیش آمد و تلاش هایی که آمریکایی ها و منافقین که تصور می کردند از نگرانی مردم می توانند سوء استفاده کنند  و برخی از حوادث تلخ را در این چند روزه در کشور رغم زدند خنثی شود.

شاهچراغی گفت: در استان قم با توجه به این که مردم قم سطح زندگی متوسط و در بخشی از مناطق متوسط به پایین است و شرایط سخت اقتصادی دارند اما با هوشیاری و بصیرت که مردم قم داشتند برخی از مشکلاتی که در برخی از نقاط کشور ایجاد شد  و به اموال عمومی و زندگی مردم خسارت زده شد و به برخی از مراکز حمله شد در قم وجود نداشت.

وی تأکید کرد: فهم، شعور و شور انقلابی مردم قم شرایط را برای سوء استفاده دشمن فراهم نکرد ما مستنداتی از تلاش های دشمن داریم که به موقع آن را ارائه خواهم کرد.


انتهای پیام/170
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/13555