printlogo


رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی قم:
آسمان قم امروز بارانی می‌شود/ احتمال بارش برف در شب وجود دارد
آسمان قم امروز بارانی می‌شود/ احتمال بارش برف در شب وجود دارد
کد خبر: 13572
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی قم بابیان این‌که از بعدازظهر امروز شاهد بارش باران در استان خواهیم بود، گفت: در صورت ادامه یافتن بارش باران احتمال دارد که در شب شاهد بارش برف در شهر قم باشیم.
 محمدرضا قاضی در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد بارش‌های خوبی در استان بودیم که انتظار می‌رود طی امروز و فردا این بارش‌ها ادامه داشته باشد.
وی ادامه داد: از بعدازظهر امروز بار دیگر بارش‌ها شروع می‌شود و درصورتی‌که بارش تا شب ادامه داشته باشد احتمال بارش برف نیز وجود دارد.
قاضی افزود: فردا تا قبل از ظهر بار دیگر بارش‌ها شروع می‌شود و تا ظهر ادامه خواهد داشت اما این سامانه در روز پنج‌شنبه از استان خارج خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: آسمان قم روز پنج‌شنبه نیمه‌ابری خواهد بود و روز جمعه نیز پدیده‌ای غالبی را شاهد نخواهیم بود و هوا صاف خواهد بود.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی قم دمای هوا در روزهای اخیر را موردتوجه قرارداد و گفت: امروز دمای هوا حداکثر 8 درجه و در شب به 4 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.
وی افزود: فردا نیز دمای هوا حداکثر  10 درجه و حداقل 2 درجه خواهد بود اما روز پنج‌شنبه دمای هوا در روز به 13 درجه خواهد رسید اما شب دمای هوا به‌شدت کاهش‌یافته و به منفی یک خواهد رسید به‌طوری‌که احتمال یخ‌بندان در صبح روز جمعه نیز وجود دارد.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/13572