printlogo


کارشناس مسائل سیاسی:
نفوذی ها به دنبال نگه داشتن اغتشاشگران در صحنه بودند
نفوذی ها به دنبال نگه داشتن اغتشاشگران در صحنه بودند
کد خبر: 13703
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه ورود میلیونی مردم بعد از اغتشاش تمام زحمات جریان غرب گرای نفوذی در نظام را از بین برد، گفت: اینها با این بیانیه می خواستند آشوبگران و اغتشاش گران را در صحنه نگه دارند تا بتوانند امید و اعتماد به نفس را به آشوبگران تزریق کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از ساعت صفر بامداد (۲۴ آبان) سهمیه بندی بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز آغاز شد در این مصوبه قیمت بنزین معمولی سهمیه ای هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیر سهمیه ای هر لیتر ۳۰۰۰ تومان، قیمت بنزین سوپر هر لیتر ۳۵۰۰ تومان اعلام شد این افزایش ناگهانی قیمت بنزین در حالی انجام شد که پیش از این بارها اعلام شده بود قیمت بنزین تا پایان سال افزایش نخواهد یافت

این مسئله اعتراضات و نگرانی های به حق مردمی را به دنبال داشت اما این مسئله به دلیل عدم مدیریت صحیح از سوی دولتمردان باعث سوء استفاده دشمن و به حاشیه کشاندن اعتراضات مردمی شد، این مسئله برای همه مردم ایران مشخص است که آتش زدن اموال عمومی و آسیب رساندن به اموال و جان هم‌وطنان کار مردم نبوده و نخواهد بود ضد انقلاب در این مسئله بزرگترین دشمنی را با مردم انجام می دهد زیرا با ایجاد شرارت و نا امنی برای رسیدن به اهداف خود باعث می شود مطالبه به حق مردم به حاشیه کشیده و صدای اعتراض  و نگرانی آن‌ها در موج سواری ضد انقلاب نادیده گرفته شود.

در این میان آنچه مورد تعجب قرار گرفت اعلام حمایت از 77نفر از اصلاح طلبان حامی دولت از جمله مولاوردی معاون پیشین امور زنان ریاست جمهوری از آشوبگران بود این مسئله که آتش زدن اموال عمومی و اموال مردم و به خطر انداختن جان هم‌وطنان کار مردم نبوده کار سختی نبود و این اعلام حمایت بدون هیچ چون و چرا اعلام حمایت از مزدوران ضد انقلاب بود زیرا مردمی که برای گرانی معرض هستند و گاهی به نان شب محتاج نمی توانند به سلاح های گرم و سرد مسلح باشند.

77 اصلاح طلب مدارک خود را ارائه دهند

شخصیت‌های تندروی جریان اصلاحات مانند محسن آرمین، زهره آقاجری، مصطفی تاج‌زاده، علی تاجرنیا، احمد منتظری، عبدالله ناصری، عبدالله رمضان‌زاده، ابراهیم اصغرزاده، محسن امین‌زاده، فیض‌الله عرب‌سرخی، شهیندخت مولاوردی از جمله امضا کنندگان بیانه حمایت از آشوبگران بودند درست است که این بیانیه مورد استقبال قرار نگرفت اما باید ابعاد آن از طریق مقامات قضائی روشن شود که چرا افرادی درون نظام و حامی دولت باید از آشوبگران و برهم زنندگان نظم و امنیت داخلی حمایت کنند.

در بخشی از این بیانیه آمده پاسخ خشونت‌بار به تجمعات مردمی در اعتراض به گرانی بنزین طی دو روز گذشته در چندین شهرستان متأسفانه تاکنون فاجعه به همراه داشته و به قرار اطلاع منجر به جرح و حتی قتل نفس شده است. شلیک بی‌محابای تفنگی که از محل بیت‌المال برای دفاع از مردم فراهم شده به‌سوی شهروندان عادی و غیرمسلح که برای ابراز اعتراض و یا خشم خود به خیابان آمده‌اند، مطلقاً و فارغ از موضوع اعتراض غیرقابل توجیه و جنایتی است که قانون و دستگاه قضا نباید حتی لحظه‌ای در تعقیب بانیان، آمران و عاملان آن تعلل کند. دردآور است که با گذشت دهه‌ها از استقرار عدالت‌خانه و قانونی که حق و تکلیف مردم و حکومت در کشور ما را معین می‌کند همچنان حق طبیعی و خداداد هم‌وطنان ما برای اعتراض به تصمیم‌های حکومتی چنین پایمال شود و تصمیمی اقتصادی که بایستی با هدف بهبود وضع مردم اتخاذ شود، منجر به چنین صدمات غیرقابل جبرانی می‌شود.

این بخش از این بیانیه به صراحت نیروی انتظامی را متهم به خشونت  و تیراندازی علیه مردم عادی کرده است آیا این مسئله بار قانونی ندارد آیا نباید هر نوع اظهارنظر با سند و مدرک همراه باشد این گروه اصلاح طلب با چه سند و مدرکی بی‌محابا به نیروی انتظامی حمله و آن را متهم می کند.

کافی است که تصاویر  منتشر شده از آشوب و خسارت به اموال بیت المال و اموال مردم که خبرگزاری ایرنا خبرگزاری وابسته به دولت آن را منتشر کرده مرور کنیم آیا این تصاویر نشان از مردم دارد این حجم از خسارت به بیت المال و جان و مال مردم کار معترضین مردمی به گرانی است؟ مطمئناً هیچ عقل سلیمی این را نمی پذیرد.

راهپیمایی ها مردمی حمایت  از حافظان امنیت گویای این مسئله بود که مردم به گرانی ها از جمله پرانی بنزین معترض هستند اما اجازه نمی دهند در کنار این فشار اقتصادی عده ای از این مسئله و مطالبات مردمی سوء استفاده کرده و امنیت و جان و مال مردم را به خطر بیندازند.

در این زمینه حسن غفاری فر کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار کرد: رهبر انقلاب شب قبل از تشییع 150 شهید غواص پیامی صادر کردند که شهدا تردیدها را از بین بردند که باید برای همیشه این پیام مورد توجه قرار گیرد.

نفوذی ها به دنبال نگه داشتن اغتشاشگران در صحنه بودند

استاد حوزه و دانشگاه افزود: ورود میلیونی مردم بعد از اغتشاش تمام زحمات جریان غرب گرای فاسد نفوذی در نظام را به همراه بی دقتی مدیران کشور در این مدت از بین برد.

وی تصریح کرد: این جریان به دنبال این بودند که در بین مردم تردید علیه نظام ایجاد کنند به همین خاطر یک بیانیه برای حمایت از آشوبگران صادر کردند که دو نکته در این بیانیه بود یکی این که با آن‌هایی که دستور شلیک داشتند برخورد شود دوم اینکه به مردم اجازه دهید وارد صحنه شوند در حالی که مردم در صحنه بودند هدف اینها این بود که می خواستند اغتشاشگران را به عنوان مردم معرفی کنند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: در این اغتشاش ها تعدادی به دست اغتشاشگران کشته شدند و نیروی های امنیتی برای جلوگیری از گسترش اغتشاش و برای دفاع از مردم وارد صحنه شدند.

غفاری فر بیان کرد: گام بعدی نفوذی ها این بود که مردم را دچار تردید کنند و به مردم  القا کنند که این کشتار به دست نظام رخ داده است، اینها بیانه ای را صادر کردند که خوراک  شبکه های رسانه ای معاند ضد انقلاب و ضد ایران برای ایجاد تردید در میان مردمی که با نظام همراه هستند و با قشر خاکستری جامعه شد.

استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: اینها با این بیانیه می خواستند آشوبگران و اغتشاش گران را در صحنه نگه دارند تا بتوانند امید و اعتماد به نفس را به آشوبگران تزریق کنند.


انتهای پیام/170
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/13703