printlogo


رئیس مجلس در قم:
برنامه برای حضور در انتخابات مجلس ندارم / از هیچ حوزه‌ای کاندید نخواهم شد
برنامه برای حضور در انتخابات مجلس ندارم / از هیچ حوزه‌ای کاندید نخواهم شد
کد خبر: 13813
رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ای سفر به قم بابیان این‌که 12 سال حضور در مجلس به‌عنوان نماینده شهر قم برایم افتخار بود، گفت: برنامه برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم ندارم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  علی لاریجانی عصر شنبه در دیدار با برخی از مدیران اقتصادی استان قم اظهار داشت: بنده سه دوره ۴ ساله وکیل مردم قم بودم که برایم مایه‌ای افتخار است و درواقع این دوران از بهترین دوران زندگی من بود.

 وی افزود: مردم قم حق بزرگی به گردن انقلاب اسلامی دارند و همواره در این مسیر پیشرو بودند، اما من در این دوره از انتخابات برنامه‌ای برای شرکت ندارم و حتی از سایر حوزه‌ها نیز برای حضور در مجلس کاندید نخواهم شد.

لاریجانی در ادامه سهمیه‌بندی بنزین را موردتوجه قرارداد و افزود: بنزین مسئله‌ای است که ابعاد مختلفی دارد و در این سال‌ها شاهد حجم زیادی از قاچاق این فرآورده بودیم و از طرفی نیز طبقات بالا مصرف چند برابری دارند که باید این رویه اصلاح می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: سه دهک بالای جامعه ۲۱ برابر سه دهک پایین بنزین مصرف می‌کنند که دلیلی ندارد طبقات بالای جامعه از یارانه بنزین استفاده بیشتری داشته باشند به‌خصوص این‌که ۴۵ درصد از مردم نیز خودرودارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی هدف از اجرای این طرح را کمک به مردم عنوان کرد و گفت: در نحوه‌ای اجرای طرح مسائلی وجود داشت و می‌شد بهتر از این اقدام کرد و در زمان فعلی نیز کنترل قیمت‌ها موضوع جدی است که باید پیگیری شود و باید تمهیداتی اندیشید که مردم در این شرایط با مشکلات کمتری مواجه باشند.

وی نظارت هر چه بیشتر مسئولان و نهادها بر بازار را خواستار شد و تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی باید برنامه‌ای جدی برای کنترل قیمت‌ها در بازار داشته باشند و نظارت‌ها را افزایش دهند تا از افزایش قیمت سایر کالاها جلوگیری شود.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/13813