printlogo


دیدار مردم قم با رهبر انقلاب،روز 18 دی برگزار می‌شود
 دیدار مردم قم با رهبر انقلاب،روز 18 دی برگزار می‌شود
کد خبر: 14580
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: امسال با توجه به تراکم برنامه‌های فرهنگی در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)،دیدار مردم قم با رهبر انقلاب،روز چهارشنبه 18 دی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، نصرت‌الله لطفی در عصر چهارشنبه 4 دی ماه یک صد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی قم در ساختمان اداری آستانه حضرت معصومه(س) با اشاره به بزرگداشت دهه بصیرت از 9 الی 19 دی عنوان کرد:مناسبت‌های انقلابی باید مورد توجه مسئولان و متولیان فرهنگی قرار بگیرد و برای هر چه بهتر برگزار شدن آن،برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: دهه بصیرت،یادآور میثاق مردم انقلاب با ولایت و خنثی کننده توطئه‌های دشمن بود،همان طور که مردم انقلابی در سال 88 راهپیمایی شاخص و حماسی و بی‌بدیلی را برای خنثی شدن توطئه‌ها انجام دادند.

وی تصریح کرد: امسال یوم الله نهم دی و دهه بصیرت با شعار« نهم دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه ها »نامگذاری شده‌است.

لطفی بیان کرد: دهه بصیرت،باید چراغی برای آیندگان باشدو به فرموده رهبر انقلاب باید حفظ شود،چرا که نقطه عطفی در شتاب گرفتن انقلاب بود.

وی خاطرنشان کرد:ما وظیفه داریم ابا نگاه روشنگری از همه ظرفیت‌ها برای معرفی جایگاه دهه بصیرت برای جوانان استفاده کنیم؛در این ایام،مراسم‌ها و برنامه‌های مختلفی در سطح کشور و قم برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم عنوان کرد:تجمع انقلابی مردم قم در روز دوشنبه، 9 دی در مدرسه فیضیه با حضور روحانیون،اصناف،اقشار مختلف مردم و مسئولان و با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی برگزار می‌شود و پس از تجمع نیز مردم قم در راهپیمایی از فیضیه تا بیت امام(ره) شرکت می‌کنند.

وی گفت:امسال با توجه به تراکم برنامه‌های فرهنگی در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)،دیدار مردم قم با رهبر انقلاب،روز 18 دی برگزار می‌شود.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/14580