printlogo


پاسخ ستاد اجرایی فرمان امام به برخی شایعات
پاسخ ستاد اجرایی فرمان امام به برخی شایعات
کد خبر: 14752
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اخیراً پستی در شبکه ‌های اجتماعی منتشر شده که با ارائه اطلاعات ناقص، قدیمی و بعضاً غلط مدعی شده است،«ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به ۵ درصد بالای جامعه خدمت‌رسانی می­‌کند و همگام با سیاست‌های سرمایه سالار مسکن قشر مستضعف را به حاشیه‌نشین شدن اجبار کرده است.»

در این رابطه بیان برخی نکات مفید به نظر می‌رسد:

1. بسیاری از تصاویری که در این مطلب از آن استفاده شده است غیر واقعی است و تصاویر 3D رایانه­ ای است و این ساختمان‌ها اصلا ساخته نشده است.

2. بسیاری از پروژه ‌های اشاره شده حین و یا حتی قبل از شروع ساخت کاملاً واگذار شده است و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هیچ گونه نقشی در آن ندارد.

3. تاکنون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در احداث ۳۰۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومین، سیل‌زده ها و زلزله زدگان با دیگر نهادهای انقلاب اسلامی مشارکت داشته است که تاکنون ۱۰۰۰۰ واحد از آنها به بهره‌برداری رسیده است.

4.تمام فعالیت­‌های عمرانی ستاد که در سال ۹۷ و ۹۸ شروع شده است و در مطلب مذکور هیچ اشاره ‌ای به آن نشده است ساخت مسکن برای اقشار طبقه متوسط (از نظر اقتصادی) و طبقه محروم می ‌باشند که بعضاً در قالب طرح اقدام ملی مسکن می باشند.

و به شرح جدول ذیل:

ا




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/14752