printlogo


حسن عباسی:
فتنه۸۸کینه درونی از اسلام بود/سلبریتی ها می‌گویند همه ملت فدای ما
فتنه۸۸کینه درونی از اسلام بود/سلبریتی ها می‌گویند همه  ملت فدای ما
کد خبر: 14865
عباسی با اشاره به اینکه سلبریتی ها برعکس شهدا که خود را فدای ملت می‌کنند می گویند همه فدای ما شوند گفت: برنامه دولت گروگان گرفتن معیشت مردم است، می‌خواهند اف ای تی اف را تصویب کنند اما اگر اف ای تی اف تصویب شود برای مردم بدبختی به بار می‌آورد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،شامگاه 9 دی حسن عباسی در یادواره 150 شهید شهرک شهدای قم که در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) برگزار شد اظهار کرد: زندگی انسان به طبع اینکه گردنه های پرفرازونشیب را طی طریقی می کند نیاز به یک چراغ راهنما دارد مسیر ولایت هم پر از گردنه ها و پر پیچ و خم و مه است.

این استاد دانشگاه افزود: انسان برای گذشتن از گردنه های حساس نیاز به چراغ فتنه شکن دارد ، دانشجو و دانش آموز تا زمانی که بیرون دانشگاه و مدرسه است امتحانی ندارد اما هنگامی که وارد مدرسه و دانشگاه شد طبیعتاً باید آزمون پس بدهد انسان مؤمن به‌حسب اینکه ادعای ایمان کرد کافی نیست باید امتحان پس بدهد یکی از این  امتحان های سخت آزمون فتنه است.

امام جامعه  روشن کننده چراغ فتنه شکن در فضای مه‌آلود است

عباسی خاطرنشان کرد: جز لاینفک زندگی، ابتلائات و فتنه است اگر قرار است از این گردنه ها در محیط غبارآلوده فتنه خوب عبور کنیم باید به امام جامعه اعتماد کنیم اگر اعتماد کردیم امام جامعه چراغ فتنه شکن را در فضای مه‌آلود روشن می‌کند و ما را از این گردنه‌ها عبور می‌دهد.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در جامعه  رشد فردی و تمدنی داشته باشیم باید بدانیم  فتنه انرژی می‌دهد زیرا فتنه معیار امتحان ما است، وقتی جامعه‌ای ادعای حکومت دینی کرد و جامعه دینی به وجود آمد امتحان در بستر جامعه و به شکل فتنه در جامعه است.

کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: شهدا به خاطر خدا رفتند در این شکی نیست و این را در ابتدای وصیت‌نامه‌های خود ذکر کرده‌اند  اما فراز دوم وصیت‌نامه شهدا به پشتیبانی از ولایت‌فقیه  تأکید دارد نمی‌دانم تعداد شهدایی که این نقل را در وصیت‌نامه  هاشان کردند چه تعداد است اما عمده شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان به مسئله پشتیبانی از ولایت‌فقیه تأکید کرده است.
 
سلبریتی ها می گویند همه فدای ما


استاد دانشگاه بیان کرد: حکمتی که پشت این سبک زندگی شهدا است باید تبیین شود تا جوان ما بدانند الگوی آن‌ها  سلبریتی ها و فوتبالیست هایی نیستند که اسیر خودنمایی هستند بلکه  الگوی آن‌ها جوانی است که جوانی خود را به خدا تقدیم کرد جوانی است که خود را فدای خط امام کرده است، شهدای ما به‌عنوان الگو هستند که برخلاف سلبریتی که می گویند همه فدای ما، می گویند ما فدای امام، انبیاء، اسلام و فدای  همه زیرا خط امام خمینی(ره) خط انبیاء است.

عباسی تصریح کرد: خباثت‌هایی که دشمنان در فتنه 88 نشان دادند همچنان در فضای مجازی نشان می‌دهند ، انبیا و ائمه اطهار چنین فرصت 41 ساله‌ای پیدا نکرده بودند این 41 سال حکومت اسلام محصول کار انبیا بوده در دوره انبیا چنین دوره‌ای شکل نگرفت جز زمان حضرت سلیمان و حضرت داود که با کمک‌های خاص تشکیل حکومت دادند  این اولین بار است که چنین حکومتی شکل‌گرفته است.

کارشناس مسائل استراتژیک عنوان کرد:  ابلیس قسم‌خورده در سر راه بندگان می‌نشینم و کاری می‌کنم که اکثراً  آن‌ها شاکر نباشند دقیقاً اتفاق که این روزها رخ‌داده و مردم جهان شاکر نیستند، انقلاب اسلامی محصول کار امام خمینی(ره) و مردم به‌تنهایی نیست بلکه زحمت انبیا ء منجر به انقلاب شیعه و پیروزی بوده است.

از ابتدای انقلاب برخی‌ها از ولایت‌فقیه کینه داشتند

وی افزود:  کینه برخی جریان‌ها از ولایت در دهه اول انقلاب مخفی بود  زیرا اعتقاد داشتند امام خمینی(ره) شخصیت کاریزماتیک دارد و نمی‌توانند این کینه را علنی کنند منتظر مانند تا امام رحلت کرد سپس کینه‌ها بروز کرد و تلاش کردند ولایت‌فقیه منقطع شود، روزنامه اعتماد ویدئوی منتشر کرد که در آن  مصطفی تاج‌زاده صراحتاً اعلام کرده ما به ولایت‌فقیه اعتقاد نداریم کلاً  جبهه اصلاحات به ولایت‌فقیه اعتقاد ندارند در ابتدا این عدم اعتقاد را اعلام نمی‌کردیم اما الان می‌گویم اعتقاد نداریم.

استاد دانشگاه افزود:  جریان نفاق  و این مسیر تاریخی که هر ده سال به ولایت‌فقیه حمله می‌کنند یک عقبه دارد، محسن کدیور درزمانی که  فتنه 88 9با حضور مردم در 9 دی تمام شد به مرحوم هاشمی نامه  نوشت "که تو مقصر هستی اگر روزی که امام رحلت کرد در جلسه خبرگان  صحبت شد که ولی‌فقیه فقط شورای باشد و فردی نباشد کوتاه‌مدت باشد  بلندمدت نباشد فاضل لنکرانی اجازه گرفت و صحبت کرد که در کجای اسلام ائمه مدت‌دار حکومت کردند و نظر بقیه اعضا تغییر کرد اگر نمی‌گذاشتی فاضل لنکرانی به این مسئله ایراد بگیرد الان ولایت‌فقیه وجود نداشت" این‌ها تیمی تشکیل داده بودند که ولایت‌فقیه را کاملاً حذف کنند.

عباسی تأکید کرد: آیت‌الله فاضل لنکرانی چنین کاری کرد و  این چند ثانیه ایراد صحبت کرد و تشخیص داده که شورایی بودن و مدت‌دار بودن ولایت غلط است و جلوی انحراف را گرفت  این چند ثانی یک‌عمر مؤثر شد  باقی صالحات برای وی به دست آمد پس  به‌موقع عمل کردن و به‌موقع اعتراض و تبیین کردن مهم است.

کار اصلاحات کشته سازی دروغی است

کارشناس مسائل استراتژیک بیان کرد: کار اصلاحات کشته سازی دروغی است در ماجرای کوی 78 این‌ها به دروغ گفتند نیروی  انتظامی دانشجویان را کشته است بعد مشخص شد دروغ بوده است قهرمانان ملی اصلاح‌طلبان هر بار به کاخ سفید  می‌روند و با بوش، اوباما و ترامپ عکس یادگاری می‌گیرند و می‌گویند به ملت ایران فشار وارد کنید.

وی گفت:  آقا فرمودند مواظب باشید جای شهید و جلاد عوض نشود اصلاح‌طلبان آشوب گران کف خیابان را به‌عنوان قهرمان معرفی می‌کنند اصلاح‌طلبان بگویند منظورشان از شهدای آبان کیست؟ سه دسته در این ماجرا شهید شدند شهدای امنیت و نیروی انتظامی مردم عادی که به دست آشوبگران کشته شدند و سرشاخه‌های مدیریت‌شده .

عباسی اظهار کرد: مصطفی تاج‌زاده در حوادث78 مردم را تحریک کرد به سمت خیابان فلسطین بروند زیرا نهاد ریاست جمهوری و بیت رهبری آنجا بود او  می‌دانست طبق قوانین ملی و بین‌المللی این مناطق جز مناطق قرمز هستند و باید به سمت افرادی که به این ساختمان‌ها نزدیک می‌شوند شلیک شود مصطفی تاج‌زاده می‌خواست مردم کشته شود این‌یک برنامه‌ریزی سازمان‌یافته و حرفه‌ای بود که تعدادی از این فتنه گران به آمریکا پناهنده شدند.

استاد دانشگاه عنوان کرد: فتنه گران  روز عاشورا 88 شعار  مرگ بر اصل ولایت‌فقیه سر می‌دادند، در کلیپی که از  فائزه هاشمی منتشرشده ادعا می‌کند "امام در ده سال رهبری خود بیمار بود کشور را پدرم اداره می‌کرد، در دوره  ساله 8 ابتدای رهبری آقای خامنه‌ای پدرم به‌عنوان رئیس‌جمهور کشور را  اداره کرد و در دوره خاتمی هم خاتمی ببو بود و پدرم کشور را اداره کرده فقط  در این 4 سال که دولت احمدی‌نژاد است آقا کشور را اداره می‌کند " این‌ها به بهانه پایین آوردن احمدی‌نژاد اصل ولایت‌فقیه را نشانه گرفته بودند.

فتنه 88 کینه درونی از اسلام بود

عباسی خاطرنشان کرد: در فتنه 88 این‌ها کینه درونی خودشان از اصل اسلام را نشان دادند و  مردم کم‌کم  از اطراف این‌ها پراکنده شدند روز قدس شعار دادند نه غزه نه لبنان که چهره اسرائیلی آن‌ها مشخص شد در  13  آبان به‌جای مرگ بر آمریکا شعار مرگ بر روسیه سر دادند تا اینکه  در روز عاشورا و تاسوعا مرگ بر اصل ولایت‌فقیه سر دادند و به ساحت امام حسین(ع) اسائه ادب کردند که مردم تحمل نکرده و وارد صحنه شدند.

وی گفت: دولت بعد از سریال گاندو بودجه صداوسیما را قطع کرد تا کسی جرئت  نکند از دولت روحانی انتقاد کند، اعلام کردند به دونیروی مسلح بودجه نمی‌دهم یا به سپاه یا ارتش بودجه تعلق می‌گیرد درحالی‌که این دونیرو به‌صورت جدا در قانون مطرح هستند این یعنی دولت علناً می‌گوید قانون را قبول ندارم.

استاد دانشگاه گفت: جریان اصلاحات، کارگزاران و دوم خرداد همه این‌ها در انتخابات از روحانی حمایت کردند اما امروز هیچ‌کدام از این‌ها از دولت  حمایت نمی‌کنند در این دولت همه اصلاح‌طلبان و همه آن‌ها که از دولت حمایت کردند وزیر و استاندار شدند اما خداوند این‌ها را رسوا کرد تا جایی  سلبریتی ها گفتند غلط کردیم از این ها حمایت کردیم امروز هم سیاستمداران عقب‌نشینی می‌کنند و می‌گویند دولت روحانی اصلاح‌طلب نیست درحالی‌که  80 درصد دولت روحانی اصلاح‌طلب و 20 درصد اعتدالی هستند.

شکست دولت روحانی شکست اصلاح‌طلبان است

کارشناس مسائل استراتژیک بیان داشت: سعید زیباکلام که مدافع سرسخت این دولت بود اعلام کرد دچار فلج فکری شدم و در انتخابات بعدی از کسی حمایت نمی‌کنم ، باید گفت معنی این حرف این است شکست دولت روحانی شکست اصلاح‌طلبان است، همه تمدن‌ها زمانی که به لیبرال رسیدند نابود شدند، شکست اقتصاد دولت روحانی شکست لیبرالیسم است مبادا اجازه داده شود این‌ها که جای شهید و جلاد را عوض می‌کند شکست خودشان را شکست اسلام معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته رئیس‌جمهور می‌گوید برخی‌ها از ما  ایراد می‌گیرند که وعده‌هایی دادید چرا عمل نمی‌کنید باید گفت ما وعده‌ها را در زمان صلح دادیم الان شرایط جنگ است، آقای روحانی شما همان سال گفتید که ما سایه جنگ را دور کنیم پس آن زمان جنگ بوده و صلح نبوده و شما دروغ می‌گویید که در صلح بودیم که به شما وعده دادیم، کسی که  حرف امام اش را نشوند و خواب بماند دیگر نمی‌تواند بگوید صبح جمعه بیدار شدم و فهمیدم بلکه  با لگد دشمن بیدار می‌شود و مجبور می‌شود به مردم دروغ بگوید.

اعتراض بخش‌هایی که به روحانی رأی داده بودند به وضع معیشتی

استاد دانشگاه گفت: برای سال 98 دشمن برنامه جدی دارد و یک دوره سخت و سنگین در پیش رو داریم در دی‌ماه سال 96 همان برنامه‌ای که در سوریه انجام شد در ایران نیز آزمایش شد در ایران 170 هزار نفر یعنی 25صدم درصد از مردم را  توانستند کف خیابان بیاورند درحالی‌که برای انقلاب باید حداقل 10درصد جمعیت یک کشور وارد صحنه شود که این برنامه هرگز در ایران اتفاق نخواهد افتاد شهرها و بخش‌هایی که بیشتر به روحانی رأی داده بودند بیشتر معترض مدیریت دولت بودند.

عباسی تأکید کرد: در شب ولادت رسول خدا بنزین را گران کردند، دو نفر باید محاکمه شوند نهاوندیان و زنگنه، زنگنه باید پاسخ دهد اگر کارت سوخت اشکال داشت و آن را حذف کرد چرا دوباره مطرح شد اگر خوب بود و احیا کردید  پس چرا حذف شد؟ این  ها خیانت مدیریتی کرند، دوباره کارت سوخت احیا شد و بنزین گران شد عده‌ای کشته شدند و آبروی نظام رفت این ها بابت خون مسلمانی که ریخته شده باید پاسخگو باشند.

کارشناس مسائل استراتژیک بیان کرد: هنوز مردم پشتیبان ولایت، اسلام و نظام هستند اراده‌های الهی در جامعه حاکم است این‌ها وجود حضرت را در جامعه نشناختند این حرکت‌ها را انجام می‌دهند تا نظام بی‌آبرو شود اما نظام مستحکم‌تر می‌شود، برنامه دیگر این‌ها گروگان گرفتن معیشت مردم است اف ای تی اف را می خواهند تصویب کنند اما اگر  اف ای تی اف تصویب شود برای مردم بدبختی به بار می‌آورد.

انتهای پیام/170
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/14865