printlogo


تقدیر سپاه از حضور مردم قم در مراسم تشییع شهدای سانحه هوایی
تقدیر سپاه از حضور مردم قم در مراسم تشییع شهدای سانحه هوایی
کد خبر: 15609
سپاه علی بن ابیطالب با صدور بیانیه‌ای از حضور آحاد ملت، مراجع عظام تقلید، مسؤولان عالیقدر به ویژه تولیت معظم آستان حضرت معصومه(س) در مراسم تشییع و خاکسپاری 7 شهید سانحه هوایی تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در اطلاعیه سپاه علی بن ابیطالب آمده است: در ایام جانسوز فاطمیه و پس از به شهادت رسیدن سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش توسط آمریکای جنایتکار، یک باردیگرامت قهرمان ایران در شهادت غم انگیز جمعی ازچهره های ممتاز و فرهیخته کشورمان در حادثه دلخراش سقوط هواپیما به سوگ نشستند.

در این اطلاعیه آمده است: امروز استان مقدس قم و عش آل محمد (ص) در استقبال و بدرقه هفت آلاله ی شهید این حادثه غم بار خروشید و با فریاد رسای خود موجبات تسلی خاطر بازماندگان و رهبر حکیم انقلاب اسلامی مدظله العالی را فراهم و امید دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی مان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، خاضعانه به درگاه الهی زانوی ادب زده و شکر و سپاس به جای می‌آورد. این سپاه پر افتخار لازم می‌داند ضمن عرض تسلیت و تعزیت به یکایک خانواده معظم شهیدان این حادثه، از آحاد ملت عزیز و همه اصناف و اقشار دیار کریمه آل البیت(س) به ویژه مراجع عظام و علمای اعلام و مسئولان عالیقدر علی الخصوص تولیت معظم آستان حضرت فاطمه المعصومه سلام الله علیها، حضرت آیت الله سعیدی (دامت عزته) که خاکسپاری این مسافران عرشی را در جوار مرقد نورانی آن حضرت فراهم آوردند سپاس و تقدیر کند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15609