printlogo


دبیر هیئت فوتبال قم خبر داد؛
حضور ۵ داور قمی در دوره توجیهی نیم فصل داوران لیگ برتر
حضور ۵ داور قمی در دوره توجیهی نیم فصل داوران لیگ برتر
کد خبر: 15724
دبیر هیئت فوتبال استان قم از حضور ۵ داور قمی در دوره توجیهی نیم فصل داوران لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی احمدی  اظهار داشت: داوران قمی در عرصه فوتبال ایران جایگاه مناسبی دارند و حضور پرتعداد داوران قمی در لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال ایران حاکی از تلاش‌هایی است که طی سال‌ها صورت گرفته تا نسلی پرافتخار از داوران قمی وارد سطح اول فوتبال ایران شوند.

وی افزود: ۵ داور قمی در دوره توجیهی نیم فصل داوران لیگ برتر فوتبال حضور دارند که این داوران شامل علی صفایی، رحیم حاجیلو، محمدعلی پورمتقی، حسین زمانی و موسی مهابادی هستند و شاخص ترین چهره در این جمع علی صفایی است که بازی‌های حساسی را در نیم فصل نخست لیگ برتر سوت زده است.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: این دوره با حضور ۱۳۰ شرکت کننده شامل ۴۸ داور و ۸۲ کمک داور برگزار می‌شود و روز چهارشنبه دوم بهمن ماه به پایان می‌رسید و شرکت کنندگان دوشنبه ۳۰ دی ماه تست‌های آمادگی جسمانی خود را زیر نظر مدرسان این دوره انجام می‌دهند.

احمدی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال پیشکسوتان در قم بیان داشت: این مسابقات در دور گروهی به پایان رسیده است که از گروه الف تیم شاهین به عنوان تیم اول صعود کرده و از میان دوتیم استقلال و مهر با توجه به موارد مشابه هردو تیم در امتیاز بر اساس آئین نامه اجرایی تیم دوم جدول معرفی خواهد شد.

وی عنوان کرد: با پایان یافتن دیدارهای گروه ب لیگ پیشکسوتان نیز تیم صنعت نفت به عنوان تیم اول و تیم مبتکر به عنوان تیم دوم به مرحله نیم نهایی مسابقات فوتبال لیگ پیشکسوتان استان قم صعود کردند و این مسابقات بهمن ماه به پایان می‌رسد.

دبیر هیئت فوتبال استان قم همچنین به برگزاری هفته پنجم لیگ نونهالان زیر ۱۴ سال فوتسال استان قم اشاره و تصریح کرد: در بازی‌های برگزار شده تیم مهدیار ۶ بر ۲ برابر خادم الحسین به پیروزی رسید، میعاد ۶ بر صفر ذاکر را شکست داد و تیم سوهان محمد سیما یک بر صفر برابر تیم آریا صنعت معصومی به پیروزی رسید.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15724