printlogo


در حاشیه انتشار مقاله هتاکانه روزنامه 19 دی؛
تهمت و افترا به‌نظام با ژست مطالبه گری
تهمت و افترا به‌نظام با ژست مطالبه گری
کد خبر: 15813
وقیح و زشت شاید کمترین عبارت‌هایی باشد که می‌توان در توصیف سرمقاله سراسر توهین و کنایه‌آمیز شماره دیروز روزنامه 19 دی به کاربرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،این روزنامه که برخلاف عنوان و نام خود سال‌ها است که از آرمان‌های انقلاب و نظام فاصله گرفته، در سرمقاله امروز خود با عنوان " دی را به خاطر داشته باشید " نه‌تنها تمامی اصول حرفه‌ای را زیر پا گذاشته بلکه به حالت طنزگونه تمامی شایعات و هجوهایی که ضدانقلاب و به‌خصوص منافقین در سال‌های اخیر در راستای القای آن به مردم بودند به‌صورت جزءبه‌جزء تصدیق و بیان کرده است.

نویسنده این مطلب با اشاره به اظهارنظرهای شخصی برخی از کارشناسان در برنامه‌های صداوسیما آن‌ها را به مسائل و اتفاقات جاری کشور ربط داده و درواقع نظام را زیر سؤال برده است.

زیر سؤال بردن حادثه پلاسکو و نبش قبر آن بدون هیچ‌گونه ادله و مدرکی و گنجاندن اتهامات دیگری مانند مرگ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و به شهادت رسیدن حاج قاسم سلیمانی در دامان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان از سناریوی برنامه‌ریزی‌شده‌ای دارد که رسانه‌های زنجیره‌ای در پیش‌گرفته‌اند.

حتی نگارنده مطلب حادثه سقوط هواپیمایی اوکراینی را نیز سؤال برده و برداشت خود از این حادثه را در راستای همان سناریویی مطرح کرده که دشمنان نظام و اپوزیسیون خارج نشین مطرح می‌کنند.

تهمت زدن و زیر سؤال بردن اظهارنظرهای مسئولان در خصوص حادثه هواپیمایی اوکراینی و در ادامه حمله به سردار حاجی‌زاده فرمانده توانمند هوافضای سپاه جای هیچ شکی را باقی نمی‌گذارد که عناد و دشمنی برخی رسانه‌ها با نهادهای انقلابی تا کجا پیش رفته و علنی شده است.

در این میان‌بر اساس کدام قانون و منطقی یک روزنامه به خود اجازه می‌دهد چنین اتهاماتی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطرح کند، موضوعی بود که امروز کاربران بسیاری در فضای مجازی به آن پرداخته‌اند و منتظر واکنش قاطع نهادهای مسئول در این زمینه هستند.

نکته مهم‌تر این‌که زمانی این صحبت‌ها بیان می‌شود که دشمنان منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران مسائل اخیر رخ‌داده در کشور را به‌خوبی رصد کرده و از هر روزنه‌ای برای بهره‌برداری از آن استفاده می‌کنند به‌طوری‌که حتی پای این موضوعات را به مسابقات ورزشی نیز کشیده‌اند.

در چنین فضایی انتظار می‌رود رسانه‌های رسمی کشور نه‌تنها آب در آسیاب دشمن نریزند بلکه با همدلی و اتحاد راه را بر توطئه‌های آن بندند نه این‌که خود بلندگوی دشمنان نظام در داخل باشند.



انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15813