printlogo


40 هزار غذای ماندگار و 75 هزار غذای گرم میان سیل‌زدگان توزیع شد
40 هزار غذای ماندگار و 75 هزار غذای گرم میان سیل‌زدگان توزیع شد
کد خبر: 16039
مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت گفت: قرارگاه جهادی فاطمی به همت خادمیاران و جهادگران آستان مقدس طی هشت روز فعالیت در سیستان و بلوچستان، بیش از 40 هزار غذای ماندگار، پنج هزار آب معدنی و 75 هزار پرس غذای گرم را میان سیل‌زدگان توزیع کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور  با اشاره به تلاش آستان مقدس برای کمک به سیل‌زدگان اظهار کرد: خادمان و جهادگران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با راه‌اندازی قرارگاه جهادی فاطمی از هشت روز گذشته کمک به سیل‌زدگان را در سیستان و بلوچستان دنبال کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این قرارگاه تاکنون بیش با توزیع 40 هزار غذای ماندگار، پنج هزار آب معدنی و 75 هزار پرس غذای گرم را تهیه و در میان سیل‌زدگان توزیع کرده است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: روحانیون جهادی تبلیغی اعزامی از طرف آستان مقدس بانوی کرامت با مشارکت در امر امدادرسانی موجب دلگرمی خانواده‌های آسیب دیده سیستان و بلوچستان شده و به صورت ویژه‌تر در کنار کودکان و نوجوانان بوده‌اند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۹۶۲۸۲۵۵ بانک ملت به نام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ویژه سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان واریز و یا از کد دستوری #۲۵۱۷۴۱ و نشانی اینترنتی «www.nazr.amfm.ir» استفاده کنند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16039