printlogo


عباسی در قم:
سلبریتی ها سربازان غرب برای تغییر سبک زندگی هستند/ دولت آینده مؤمن و انقلابی خواهد بود
سلبریتی ها سربازان غرب برای تغییر سبک زندگی هستند/ دولت آینده مؤمن و انقلابی خواهد بود
کد خبر: 16197
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به واکنش‌های اخیر سلبریتی ها در برابر حوادث مختلف، گفت: سلبریتی ها سربازان غرب برای تغییر سبک زندگی هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسن عباسی شب گذشته در سلسله نشست‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهار مردان قم برگزار شد، به شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران همواره انسان‌هایی را تربیت‌کرده است که در تراز قرآن و اسلام بوده‌اند.

وی حاج قاسم سلیمانی را یکی از این انسان‌ها عنوان کرد و بیان داشت: این شهید بزرگوار یکی از الگوهای انسانی انقلاب بود که در برابر الگوهای پوشالی دنیای غرب ایستاد.

عباسی ابراز داشت: در برابر این‌گونه الگوهای انقلابی شاهد هستیم که سلبریتی های پوشالی تحت تفکر مادی‌گرای غربی شکل می‌گیرند و جامعه را به قهقرا هدایت می‌کنند.

الگوسازی یکی از اهداف هر حکومتی است

وی بابیان این‌که الگوسازی یکی از اهداف هر حکومتی است، تأکید کرد: چه گوارا الگوی مارکسیسم در غرب است و در مقابل با فروپاشی شوروی سوسیالیست‌ها شعارهای عدالت می‌دهند اما هر دو به زباله دادن تاریخ می‌پیوندند.

کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: از سوی دیگر لیبرال‌ها در اروپا و آمریکا نمادهای جدیدی را معرفی کردند که به نام سلبریتی شناخته می‌شوند که درواقع ترویج مادی‌گرایی و پوچ‌گرایی است.

وی ادامه داد: در همین جشنواره فجر که راه افتاده شاهد هستیم که بازیگران و سلبریتی ها با قیافه‌های عجیب‌وغریب زندگی لاکچری را ترویج می‌دهند و به دنبال ترویج سبک غربی هستند.

عباسی افزود: درحالی‌که شعار "نه شرقی و نه غربی" اول انقلاب نفی سبک زندگی غربی و شرقی و نفی زندگی لیبرالی و سوسیالیستی بود.

حاج قاسم سلیمانی در دل‌ها جا گرفت

وی تأکید کرد: حال این افراد را با شهید حاج قاسم سلیمانی مقایسه کنید الگویی که بدون این‌که خودش را در رسانه‌ها مطرح کند در دل‌ها جا گرفت و 30 میلیون نفر در تشییع پیکرش حضور یافتند.

عباسی بابیان این‌که حاج قاسم سلیمانی با عمل خودش مردم را جلب کرد، افزود: خون حاج قاسم و ابو مهدی مهندس درهم‌آمیخته شد و ریشه‌های جبهه مقاومت را قوی‌تر و بنیادی‌تر کرد.

لیبرال‌ها موجب عقب‌ماندگی کشور شده‌اند

وی به مسائل داخلی کشور اشاره کرد و بیان داشت: لیبرال‌ها موجب عقب‌ماندگی کشور شده‌اند در مقابل نیروی‌های انقلابی امثال طهرانی مقدم و شهریاری پیشرفت خیره‌کننده‌ای را رقم‌زده‌اند که نشان می‌دهد هر جا نیروهای انقلابی و فرهنگ انقلابی پای‌کار بوده پیشرفت کرده‌ایم.

عباسی افزود: همین لیبرال‌ها و اصلاح‌طلبان در سال 78 به دنبال واتیکان کردن قم بودند و می‌خواستند ولی‌فقیه در حد قم باشد اما وقتی در عمل موفق نشده‌اند پا به فرار گذاشتند به‌طوری‌که امروز 300 نفر از این مسئولان در کشورهای بیگانه هستند.

وی شهادت حاج قاسم را در راستای اهداف استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: در روز 3 ژانویه با شهادت حاج قاسم می‌خواستند روند براندازی شکل دهند و اصلاً انتظار نداشتند تجمع میلیونی در تشییع پیکرش شکل بگیرد.

کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: بعدازاین اتفاق انتقام سخت شکل گرفت و پایگاه عین الاسد با خاک یکسان شد.

وی عدم اعلام وضعیت قرمز و تعطیلی پروازها در آن شب را علت اصلی رخ دادن حادثه برای هواپیمایی اوکراینی عنوان کرد و گفت: بعدازاین اتفاق سردار حاجی‌زاده مردانگی کرد و از مردم عذرخواهی کرد اما سلبریتی ها و سفیر انگلستان وارد کار شدند تا به خواسته‌های شوم خود که همان براندازی است، برسند.

سلبریتی ها سربازان غرب برای تغییر سبک زندگی هستند.

عباسی تصریح کرد: این توطئه هم با هوشیاری مردم انقلابی در نطفه خفه شد اما باید به این موضوع اشاره‌کنم که سلبریتی ها سربازان غرب برای تغییر سبک زندگی هستند.

وی در بررسی تحولات اخیر بیان داشت: مرگ مطلق برجام در بیانیه اخیر اروپا دیده می‌شود و درواقع دستاورد دولت روحانی بازگرداندن تحریم‌ها، از بین بردن صنعت هسته‌ای و ارجاع دوباره پرونده کشورمان به شورای امنیت است دقیقاً وعده‌هایی روحانی به‌هیچ‌عنوان محقق نشد و علاوه بر این کشور را نیز با مشکلاتی روبرو کرد اما پیش بینی ها نشان می دهد دولت آینده مؤمن و انقلابی خواهد بود

عباسی بابیان این‌که نخست‌وزیر انگلستان با گستاخی موضوع برجام ترامپ را مطرح می‌کند، افزود: این نهایت بی‌شرمی و بدعهدی استکبار جهانی است که کشورهای اروپایی نیز همواره یاری‌رسان آمریکا بوده و خواهند بود.

رهبر انقلاب قاطعانه گفتند که مذاکره نمی‌کنیم

وی ادامه داد: رهبر انقلاب قاطعانه گفتند که مذاکره نمی‌کنیم و درواقع جلوی یک بدعهدی دیگر را گرفتند.

کارشناس مسائل سیاسی معامله قرن را موردتوجه قرارداد و افزود: معامله قرن بین فلسطینی و اسرائیل نیست بلکه بین امریکا و اسرائیل است که نهایت گستاخی و وقاحت را نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: یکی از دلایل شهادت حاج قاسم سلیمانی بحث معامله قران و جلوگیری از پاسخ کوبنده جبهه مقاومت بود که قطعاً تیرشان را به سنگ خواهد خورد.



انتهای پیام/110
 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16197