printlogo


آغاز مرحله دوم لیگ دسته اول هندبال با حضور نماینده قم از ٢٥ بهمن
 آغاز مرحله دوم لیگ دسته اول هندبال با حضور نماینده قم از ٢٥ بهمن
کد خبر: 16328
رییس هیئت هندبال گفت: لیگ دسته اول هندبال کشور با حضور نماینده قم و ٥ تیم دیگر از روز ٢٥ بهمن ماه در امیدیه آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسین محمد خانی  عنوان کرد: مرحله دوم لیگ دسته اول هندبال با حضور سه تیم از منطقه جنوب و سه تیم از منطقه مرکز برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله اول را با کسب ٦ امتیاز گذراندیم و حال باید با انجام دو بازی با هر یک از نمایندگان منطقه جنوب امتیازات خود را افزایش بدهیم تا بهترین نتایج را بدست آوریم.

رییس هیئت هندبال ادامه داد: همچنین از مرحله اول منطقه مرکز تیم‌های پرواز اصفهان با ٤ امتیاز و وحدت کاشان با ٢ امتیاز به همراه نماینده قم به مرحله دوم راه پیدا کردند.

محمدخانی با اشاره به موفقیت اخیر نوجوانان دختر در قهرمانی کشور اظهاز کرد: تیم هندبال نوجوانان دختر استان قم به مربی گری طاهره جهانبخش در حالی به مقام سوم رسیدند که شایستگی قهرمانی را داشتند.

وی افزود: این مسابقات طی سه مرحله برگزار شد که نماینده استان قم در مرحله اول و دوم با شکست تیم ها بهترین نتایج را کسب کرده بود اما در نیمه نهایی مرحله سوم مسابقات باز هم به تیم تهران برخورد کردند و در حالی که در دو رویارویی گذشته این تیم را شمست داده بودند این بازی را واگذار کردند و به رده بندی رفتند.

رییس هیئت هندبال استان قم ادامه داد: دختران هندبالیست استان قم در دیدار رده بندی موفق شدند سپاهان نماینده میزبان مسابقات را شکست بدهند و مقام سوم این مسابقات برسند.

وی در پایان تصریح کرد: تیم خردسالان هندبال استان نیز در مسابقات قهرمانی کشور که در اصفهان برگزار شد موفق به کسب مقام دوم شدند.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16328