printlogo


نماینده اصلاح‌طلب: مردم به شفافیت دارایی نامزدهای مجلس برای رای‌دهی توجه کنند
نماینده اصلاح‌طلب: مردم به شفافیت دارایی نامزدهای مجلس برای رای‌دهی توجه کنند
کد خبر: 16412
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، داود محمدی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره شاخص‌های نمایندگان مجلس اظهار داشت: وکیل مردم در پارلمان باید مؤمن و معتقد به نظام بوده و سلامت عملکرد داشته باشد. نماینده مردم در مجلس باید منافع ملی را بر منافع دیگران ترجیح دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نماینده‌ باید تخصص لازم را در امورات اجرایی داشته باشد و تعاملات و سیاست داخلی و بین‌المللی را بشناسد و دغدغه‌ها، نگرانی‌ها و مشکلات جامعه را به خوبی درک کرده و بتواند راهکار برای برون رفت از این مشکلات ارائه دهد.

محمدی خاطرنشان کرد: وکیل مردم در پارلمان باید با استفاده از مشورت‌‌های مختلف بهترین تصمیم را بگیرد و در این مسیر نباید به هیچ وجه شخصی عمل کند و همواره از اندیشه صاحب‌نظران و خرد جمعی استفاده کند. 

وی تصریح کرد: شجاعت لازم در تصمیم‌گیری و برخورد آرام و دور از هیاهو با ناملایمات از دیگر شاخص‌های نمایندگی مجلس است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره شفافیت نمایندگان گفت: مردم به غیر از موارد محرمانه و حیاتی که سری بودن آن به مصلحت کشور است باید از میزان دارایی و اموال و همچنین عملکرد نمایندگان خود در مجلس مطلع باشند.

محمدی‌ تصریح کرد: شفاف‌سازی در همه حوزه‌های ضرورت دارد و بر همین اساس هم مردم می‌توانند نمایندگان خود را بشناسند.

وی افزود: مردم باید در انتخاب نمایندگان خود در مجلس دقت کنند و به افرادی رأی دهند که شاخص‌های لازم را داشته و برای مردم مفید باشند لذا می‌طلبد که رأی‌دهندگان با آگاهی کامل نامزدهای مدنظر خود را انتخاب کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مردم باید فهیم، عاقل بوده و بتواند در مواقع حساس با شجاعت تصمیم درست را بگیرد.

محمدی خاطرنشان کرد: مجلس جای تدبیر و تعقل است و برهمین اساس باید تلاش کرد مشکلات مردم را حل کرد.

وی با بیان اینکه صندوق رأی متعلق به مردم بوده و حق آنها است که در انتخابات شرکت کنند، افزود: حضور مردم در انتخابات اسفندماه باید با شکوه و آگاهانه باشد تا مجلس مقتدر و کارآمد روی کار بیاید.

 


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16412