printlogo


نماینده اصلاح‌طلب مجلس: کاندیداهایی از همه سلایق و گرایش‌ها در انتخابات حضور دارند
نماینده اصلاح‌طلب مجلس: کاندیداهایی از همه سلایق و گرایش‌ها در انتخابات حضور دارند
کد خبر: 16545
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، نورمحمد تربتی‌نژاد نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت:‌ حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات یک نوع اظهار قدرت‌نمایی در مقابل دشمنان و بیگانگان به شمار می‌رود که به نوعی حضور گسترده در انتخابات را می‌توان یک نوع نمایش قدرت نیز نامید.

وی افزود: با توجه به اینکه کشور ما از زمان پیروزی انقلاب تا کنون همیشه حضور مردم در صحنه‌های مختلف اعم از راهپیمایی‌ها، مراسم مختلف و انتخابات باعث شده تا دشمن از مواضع خود در قبال کشور ما عقب‌نشینی کند و این حضور پرشور مردم همواره انقلاب ما و اهداف انقلاب‌مان را بیمه کرده است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر از نظر آماری و علمی هر چه حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد احتمال اینکه افراد اصلح انتخاب و راهی مجلس شوند بیشتر است و مجلسی که با رأی بالای مردم تشکیل شود با اعتماد بیشتری می‌تواند به انجام وظایف قاونی خود بپردازد و می‌تواند اقدامات مهمتری را صورت دهد و من از مردم شریف ایران به ویژه از مردم حوزه انتخابیه خودم دعوت و تقاضا می‌کنم که به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنند.

تربتی‌نژاد خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش‌رو به اندازه کافی از تفکر، سلیقه و گرایشات مختلف در صحنه حضور دارند و علیرغم اینکه بعضی‌ها تبلیغ می‌کنند که ممکن است افرادی نتوانستند احراز صلاحیت بگیرند و شرایط حضور در انتخابات را پیدا کنند اما مشاهده می‌شود که افراد از تفکرات و طیف‌های مختلف در صحنه انتخابات حضور دارند.

وی افزود: مردم اگر بخواهند هر کسی را با هر درجه توانمندی و با هر سلیقه و تفکری انتخاب کنند دست‌شان باز است و در عرصه انتخابات از همه تفکرات و با همه توانمندی‌ها نامزد وجود دارد. چنانچه در دوره‌های قبل هم همین طور بود.

نماینده مردم گرگان در مجلس اظهار داشت: ممکن است مردم انتقاداتی را به عملکرد مسئولین داشته باشند اما موضوع نمایش قدرت در برابر دشمنان در انتخابات و همچنین انتخاب نماینده اصلح دو موضوع استراتژیک و محوری است و نباید تحت‌الشعاع قرار گیرد.

تربتی‌نژاد در پایان گفت: از ملت عزیز ایران درخواست دارم که از ساعات ابتدایی روز رأی‌گیری پای صندوق‌ها حاضر شوند و کار را به ساعات آخر موکول نکنند تا مجریان انتخابات هم ناچار به تمدید زمان نشوند که مشکلات خود را داشته باشند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16545