printlogo


عملیات ضدعفونی محیط های شهری قم همچنان ادامه دارد
عملیات ضدعفونی محیط های شهری قم همچنان ادامه دارد
کد خبر: 17229
جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) گفت: نیروی زمینی سپاه پاسداران با همکاری ارتش و ناجا عملیات ضدعفونی محیط‌های شهری قم را از ۸ روز پیش آغاز کرده و همچنان در مسیر مقابله با کرونا است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، امیرحسین موحد اظهار کرد: به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش، ناجا و شهرداری عملیات ضدعفونی محیط‌های شهری قم را با توافق مرکز بهداشت از ۸ روز پیش آغاز کرده و این طرح همچنان ادامه دارد.

وی افزود: عملیات پاکسازی بیمارستان‌ها، ایستگاه راه آهن، ترمینال مسافربری، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران هر ۴۸ ساعت یکبار اجرا می‌شود و در بقیه مراکز جمعیتی و مناطق پر تردد از جمله بازار، میدان میوه و تره بار، برخی از خیابان‌ها که از لحاظ بهداشتی نیاز بیشتری دارند و همچنین در مکان‌هایی که آمار مبتلایان بالاتر است، هر سه روز یکبار ضد عفونی صورت می‌گیرد.

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) عنوان کرد: این عملیات پس از ابلاغ فرمانده کل سپاه بر اساس توافق وزارت بهداشت از پنجشنبه ۸ اسفند ماه آغاز شد و با همکاری نیرو‌های جنگ نوین لشکر ۱۷ قم، نیرو‌های جنگ نوین گروه ۲۴ بعثت از بروجرد، گردان جنگ نوین ارتش، شهرداری، یگان ویژه ناجا و عده‌ای از مردم که بصورت خودجوش با تراکتور آمده‌اند صورت گرفت و تا هر زمان که مسؤولان استان تشخیص دهند ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به تعداد دستگاه‌های فعال در این عملیات افزود: پاک سازی مناطق نامبرده به وسیله ۴ خودروی سنگین ارتش، ۵ دستگاه خودرو و یک تانکر آب از سپاه، ۶ دستگاه خودروی سنگین از نیرو‌های گردان بعثت از بروجرد، ۲ دستگاه از ناجا و با ۱۵ دستگاه خودروی سبک از شهرداری (ویژه بوستان‌ها، محل بازی کودکان و عابربانک‌ها) اجرا می‌شود.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/17229