printlogo


پیام تشکر شبکه ایثارگران دفاع مقدس از ایثارگران مبارزه با کرونا
پیام تشکر شبکه ایثارگران دفاع مقدس از ایثارگران مبارزه با کرونا
کد خبر: 17589
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،بهنقل از دفاع مقدس،شبکه ملی ایثارگران در پیامی از ایثارگران خط مقدم مبارزه با کرونا تشکر کرد و سال نو را به آنان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«شبکه ملی ایثارگران به عنوان نماینده جامعه ایثارگری کشوراز تلاش ارزشمند و والای پزشکان، پرستاران و دست اندر کاران حوزه بهداشت و سلامت کشور در مقابله با ویروس کرونا تشکر و قدردانی می‌کند.

مردم شریف ایران بویژه ایثارگران دفاع مقدس به یاد دارند زمانی که در جبهه‌های دفاع مقدس به یاری کادر پزشکی نیاز بود چگونه پزشکان و پرستاران پابه پای رزمندگان اسلام فداکاری و در سنگرها به درمان و مداوای مجروحین شبانه روز همت گماشتند تا این مرز و بوم از هجوم دشمنان در امان بماند و مردم عزیز ایران در سلامتی و آرامش به سر ببرند.

حال نیز شرایط مشابه بوجود آمد و این عزیزان همچون زمان دفاع مقدس شبانه روزی با فداکاری و ایثار برای سلامتی مردم و سربلندی ایران تلاش می‌کنند.

بی شک این ایثار کمتر از ایثار زمان دفاع مقدس نیست و تاریخ به شما غیورمردان و شیرزنان کشور اسلامی ایران افتخار خواهد کرد.

شبکه ملی ایثارگران از طرف جامعه ایثارگری کشور درآستانه بهار طبیعت، یاد و خاطره تمامی شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان، که برای استقلال، آزادی و اقتدار میهن اسلامی فداکاری نمودند را گرامی داشته و ضمن ارج نهادن برفداکاری و از خود گذشتی شما ایثارگران حال حاضر، پیشاپیش سال نو را به مردم شریف ایران و شما عزیزان تبریک می‌گوید.

مطمئناً تمامی مردم ایران اسلامی بخصوص ایثارگران برای شما دعا و آروز می‌کنند بزودی بر این بیماری فائق آیید و پیام آور ریشه کن شدن آن از میهن اسلامی باشید.

در پایان همچون یکایک ملت شریف ایران داغدار از دست دادن جمعی از عزیزانمان به واسطه این بیماری هستیم و ضمن طلب آمرزش برای آن‌ها و صبر و شکیبایی برای خانواده هایشان با استمداد از ارواح طیبه شهدا، سلامت عموم هموطنان عزیز را از درگاه حضرت حق طلب می‌نماییم.»




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/17589