printlogo


بیانیه «خانه ایثارگران» در محکومیت هتک حرمت به حرم‌های اهل بیت (ع) در قم و مشهد
بیانیه «خانه ایثارگران» در محکومیت هتک حرمت به حرم‌های اهل بیت (ع) در قم و مشهد
کد خبر: 17591
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در پی هتک حرمت جمعی از افراد وابسته به گروه‌های منحرف به حرم‌های مطهر حضرت معصومه (س) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، خانه ایثارگران با صدور پیامی، این اقدام توهین‌آمیز را محکوم کرد.

در بیانیه خانه ایثارگران آمده است:

«بسم‌الله قاسم الجبارین

خداوندا به تو پناه می‌آوریم!

امروز که دل مؤمنان و ولایت‌مداران، خصوصاً ایثارگران گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مد ظله‌العالی) است، یک جماعت منحرف معاند و با ولایت، مبادرت توهین به حرم‌های مطهر حضرت معصومه (س) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) کرده‌اند، تا با این حرکت‌های غیر منطقی و غیر اخلاقی خود، ضمن جریحه‌دار کردن دل مؤمنان، برای دشمنان خوراک رسانه‌ای در جهت تخریب اسلام و انقلاب ایجاد کنند.

قطعاً این حرکت‌های غیر اخلاقی، از هیچ مومن واقعی سر نمی‌زند و دل هیچ‌یک از مؤمنان را خرسند نمی‌کند و عوامل این‌گونه اقدامات، همان منافقان هستند که خود را مسلمان قلمداد می‌کنند! آن‌ها همان افرادی هستند که در صدر اسلام، قرآن بر سر نیزه کردند و در برابر ولی خدا، ایستادند.

خانه ایثارگران کل کشور به نمایندگی از جامعه ایثارگران، این هتک حرمت را محکوم می‌کند و اعلام می‌دارد؛ ایثارگران گوش به فرمان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) مبنی بر ضرورت تبعیت از تصمیم‌های ستاد مقابله با کرونا، از اقدامات این ستاد حمایت کرده و همگان به وحدت حول محور ولایت فقیه و مسئولان کشور، تا ریشه‌کن شدن این بیماری منحوس دعوت می‌کنند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/17591