printlogo


تولید روزانه ۲ هزار لباس ایزوله بیمارستانی در قم
تولید روزانه ۲ هزار لباس ایزوله بیمارستانی در قم
کد خبر: 17616
صنعت یار بسیج مهندسین قم گفت: روزانه ۲ هزار لباس ایزوله بیمارستانی به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همکاری بخش خصوصی در قم تولید و به سراسر کشور ارسال می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ احمد نصرآبادی از همکاری بسیج مهندسین استان قم با بخش خصوصی برای تولید لباس ایزوله بیمارستانی خبر داد و اظهار کرد: تولید لباس‌های ایزوله بیمارستانی در قم از سوم اسفندماه با دوخت روزانه ۳۰۰ روپوش آغاز به کار کرده است که با گذشت زمان به مرور این تولیدات افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تولید روپوش‌های ایزوله بیمارستانی به ۲ هزار عدد رسیده است، تصریح کرد: در تلاش هستیم که این تولیدات به ۵ هزار عدد روپوش در روز برسد.

این تسهیل‌گر در تولید لباس ایزوله بیمارستانی عنوان کرد: در حال حاضر این لباس‌ها در ۱۵ کارگاه کوچک و در بخش تولید خانگی انجام می‌شود.

وی با اشاره به شمار کسانی که در این کارگاه‌ها مشغول به کار هستند، عنوان کرد: ۱۲۰ نفر در بخش‌های مختلف به صورت جهادی در تولید این لباس‌ها اهتمام دارند.

نصرآبادی با تأکید بر اینکه بیشترین مشکلی که در تولید لباس‌های ایزوله بیمارستانی وجود دارد، تأمین لوازم اولیه است، گفت: قیمت تولید این لباس‌ها نسبت به لباس‌های خارجی تا یک دهم کاهش پیدا می‌کند که از بعد ارزی نیز به نفع کشور است.

وی اضافه کرد: این لباس‌ها پس از آماده شدن در تهران استریل و به سراسر کشور توزیع می‌شود و اذعان داریم که قم یکی از مراکز پخش روپوش بیمارستانی در سراسر کشور است.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/17616