printlogo


فرمانده انتظامی استان قم:
جلوگیری از ورود بیش از 700 خودرو غیربومی به قم/ 8 ورودی شهر تحت کنترل است
جلوگیری از ورود بیش از 700 خودرو غیربومی به قم/ 8 ورودی شهر تحت کنترل است
کد خبر: 17756
فرمانده انتظامی استان قم گفت: خودروهای بومی با ارائه مدارک شناسایی حق ورود به شهر قم را دارند و تاکنون از ورود بیش از 700 خودرو جلوگیری شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار عبدالرضا آقاخانی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به مصوبه ملی در خصوص ممنوعیت ورود و تردد خودروهای غیر بومی در شهرها اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بحران و مصوبه شورای تامین استان مبنی بر ممنوعیت ورود هر خودرو غیر قمی به استان قم، کار را از ساعت 24 شب گذشته آغاز کردیم و تا 15 فروردین ادامه خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه این طرح در راستای مقابله با کرونا اجرایی شده است تصریح کرد: خوشبختانه از دیشب با حضور به موقع و گسترده و جدی نیروهای انتظامی در ورودی های شهر از ورود هرگونه خودرو غیربومی به شهر جلوگیری می شود.

فرمانده انتظامی قم اذعان کرد: خودروهای بومی با ارائه مدارک شناسایی حق ورود دارند و تاکنون از ورود بیش از 700 خودرو جلوگیری شده است.

وی با تاکید بر اینکه در داخل شهر نیز از تردد خودروهای غیربومی جلوگیری شده و به شهرهای محل سکونت هدایت می شوند گفت: امیدواریم همکاری مطلوب نهادهایی چون ثبت احوال و... برای احراز هویت افراد ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: حدودا هشت نقطه ورودی از سایر استان ها به سمت شهر قم وجود دارد که موانع لازم ایجاد شده و نیروها جهت جلوگیری از ورود به شهر حضور دارند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/17756