printlogo


از ابتدای اجرای طرح سلامت انجام شد؛
تشکیل پرونده قضایی برای ۴۰ نفر از برهم زنندگان نظم عمومی در قم
تشکیل پرونده قضایی برای ۴۰ نفر از برهم زنندگان نظم عمومی در قم
کد خبر: 18478
جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم گفت: از ابتدای اجرای طرح سلامت تا کنون برای ۴۰ نفر از برهم زنندگان نظم عمومی و افراد هنجارشکن در قم پرونده قضایی تشکیل شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام ابوالفضل تحریری شامگاه پنج‌شنبه در بازدید دادستان قم و جانشین فرمانده سپاه استان قم از اجرای طرح سلامت اظهار کرد: این طرح با هدف برخورد با کانون اجتماعات غیر ضروری در سطح شهر قم در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه به دنبال اعلام نارضایتی شهروندان از ترددهای غیرضروری و اقدامات هنجار شکنانه برخی افراد در مناطقی از قم به «سامانه گزارشات مردمی قرارگاه دادسرای قم» گفت: این طرح از تاریخ ۱۰ فروردین ماه با حضور عوامل اجرایی قرارگاه، نیروی انتظامی، راهور و نیروهای معاونت عملیات سپاه در نقاط پر تردد شهر اجرا می‌شود.

جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح سلامت تا کنون ۱۱۹ خودرو توقیف و۵۸۲ خودرو نیز جریمه شده‌اند، تصریح کرد: برای ۴۰ نفر از برهم زنندگان نظم عمومی و افراد هنجار شکن نیز پرونده قضائی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع هنجارشکنی و تخلف در سطح شهر، گزارش خود را در بستر فضای مجازی به شماره ۰۹۳۳۳۶۳۳۲۵۱ با قرارگاه دادسرای قم در میان بگذارند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/18478