printlogo


پوربافرانی: کارگران در خط مقدم تهدید اقتصادی قرار دارند
پوربافرانی: کارگران در خط مقدم تهدید اقتصادی قرار دارند
کد خبر: 18671
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نائین امروز (سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۹۹) در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از کادر درمان و پزشکی کشور در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: مجلس برای کادر درمان چه برنامه‌ای دارد؟ ضرورت دارد امروز از این عزیزان که در خط مقدم مبارزه هستند، با استخدام و تبدیل وضعیت این عزیزان در حوزه پزشکی، پیراپزشکی و پرستاری تقدیر کنیم.

وی از سعید ده‌نمکی وزیر درمان و آموزش پزشکی، نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران، ارتش،نیروی انتظامی، بسیج و خیرین و انجمن‌های مردم‌نهاد در مبارزه با این ویروس تشکر و قدردانی کرد. 

پوربافرانی با بیان اینکه ویروس کرونا فقط بلای جان مردم نبوده بلکه بلای نان مردم نیز شده است، گفت: این ویروس اقتصاد و معیشت اقشار مختلف مردم را با تنگنا مواجه کرده و باید در فضای موجود که اقشار مختلف به ویژه کارگران در خط مقدم تهدید اقتصادی قرار دارند حمایت شود.

وی می‌گوید که حمایت از اقشار مختلف به ویژه کارگران باید در قالب افزایش حقوق و دستمزد باشد و برخی کسبه‌ها که تهدید جدی می‌شوند حمایت ویژه شود.

نماینده مردم نائین در مجلس گفت:‌تدبیر لازم برای حمایت از کسب و کارها با مشوق‌های لازم از جمله بخشودگی تسهیلات و سایر مشوقات باید امکان‌پذیر شود. 

وی با بیان اینکه امروز برخی از مصوبات بانکی اجرایی نمی‌شود، گفت: توسعه دولت و وام‌داری الکترونیک می‌تواند به مدیریت کرونا کمک کند. 




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/18671