printlogo


معرفی برترین‌های رقابت مجازی رزمی در قم
معرفی برترین‌های رقابت مجازی رزمی در قم
کد خبر: 19016
رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم گفت: رقابت مجازی رزمی با هدف در خانه ماندن و مقابله با شیوع کرونا برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی یزدی اظهار کرد: نفرات اول تا پنجم این رقابت برای دریافت جایزه حتما باید بیمه ورزشی زیرشاخه هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی را داشته باشند و در صورت نداشتن بیمه، جایزه به نفر بعدی تعلق خواهد گرفت، نکته‌ای که جزو شروط این رقابت بود و هیأت پیش از این متذکر شده بود.

وی با قدردانی از خانواده بزرگ رزمی قم بابت شرکت در این مسابقه، افزود: علیرضا بختیاری، ابوالفضل حسین‌زاده، علی کرمی، علی‌اکبر رحیمی و امیر نجات‌نیا پنج نفر برتر هستند و با توجه به اینکه اهدای جوایز نیز به صورت مجازی انجام می‌شود، باید هر چه سریع‌تر تصویر کارت ملی و کارت بیمه ورزشی خود را به هیأت ارسال کنند.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم بیان کرد : با توجه به اینکه زمان اعتبار فعالیت سیستم‌ها و دوجوهای صادر شده از سوی فدراسیون در گذشته به پایان رسیده، بنابراین فعالیت آنها زیر پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی تا تعیین تکلیف نهایی مورد تایید نیست و اجازه فعالیت نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: تنها رشته‌هایی از زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مجاز به فعالیت هستند که به تایید وزارت ورزش و جوانان رسیده و پروانه فعالیت آنان از سوی این وزارت‌خانه و فدراسیون  صادر شده باشد، این موضوع توسط کمیته بازرسی فدراسیون به دقت رصد می‌شود.

یزدی از پیگیری فدراسیون برای فعالیت تمام رشته‌های رزمی در فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی به عنوان یک تحول ویژه بعد از انتخابات فدراسیون یاد کرد و افزود: این مهم زمینه‌ساز دستاوردهای بزرگ در رزمی کشور خواهد بود و جان تازه‌ای به تمامی فعالان این عرصه داده است.

وی ابراز کرد: اینکه تمام سبک‌های رزمی بار دیگر زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی قرار می‌گیرند و فدراسیون به دنبال کرسی‌ها بین‌المللی است به تمام ورزشکاران، مربیان و نیروی انسانی فعال در رزمی انرژی زیادی بخشیده و هیأت قم نیز با کار و تلاش مستمر به دنبال دستاوردهای جدید است.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/19016