printlogo


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:
۲۴۴ قرارداد حق بهره‌برداری درشهرک‌های صنعتی قم منعقد شد
۲۴۴ قرارداد حق بهره‌برداری درشهرک‌های صنعتی قم منعقد شد
کد خبر: 19103
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: سال گذشته ۲۴۴ فقره قرارداد حق بهره‌برداری درشهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان منعقد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قم، اسرافیل شعاعی بیان کرد: این موضوع نشان از جذب سرمایه‌گذاری و درنهایت افزایش تولید و سرمایه‌گذاری در سطح استان دارد.

وی افزود: همچنین حجم طرح‌های عمرانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال ۹۸، ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال ۹۷ حدود سه برابر افزایش داشته‌است.

وی ادامه داد: در این راستا ضمن تشکر از دستگاه‌های خدمات رسان تقاضا داریم به لحاظ اهمیت فوق‌العاده راهبرد جهش تولید، خدمات موردنیاز واحدهای صنعتی همچون گاز، آب، برق و تلفن مورد درخواست واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با سرعت بیشتری تامین شود.

شعاعی گفت: دستاوردهای بخش تولیدی و صنعتی قم با شیوع ویروس کرونا متوقف نخواهد و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی به‌سرعت از این مرحله عبور کنیم.

وی بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی قم برای جذب سرمایه‌گذاران و حمایت از آنان که منجر به افزایش سطح تولید و اشتغال استان خواهد شد، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌است.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/19103