printlogo


جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) قم:
سپاه و بسیج در خدمت مردم خواهند بود/ توزیع غذای گرم در افطار و سحر بین نیازمندان قم
سپاه و بسیج در خدمت مردم خواهند بود/ توزیع غذای گرم در افطار و سحر بین نیازمندان قم
کد خبر: 19341
سرهنگ موحد جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) قم با اشاره به اینکه تا هر زمان که نیاز باشد سپاه و بسیج در میدان کمک به کنترل شیوع بیماری کرونا حضور خواهد داشت،گفت: علاوه بر این بسته‌های غذائی، تعداد زیادی غذائی گرم در افطار و سحر بین نیازمندان توزیع‌شده و خواهد شد.
سرهنگ پاسدار محمدرضا موحد جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم در حاشیه دومین مرحله از رزمایش مؤمنانه که عصر امروز در شبستان مسجد مقدس جمکران برگزار شد در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: دومین مرحله از رزمایش کمک ها مؤمنانه امروز در قم برگزار شد که تعداد 110 هزار بسته در این مرحله از رزمایش در استان قم توزیع خواهد شد.

موحد افزود: 5 هزار بسته توسط ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) به صورت نمادین به نمایش درآمد، این 110 هزار بسته بین نیازمندانی که توسط مدیران محلات و پایگاه های بسیج شناسایی شدند توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی افراد نیازمند و افرادی که به علت کرونا آسیب اقتصادی دیدند از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا توسط پایگاه های بسیج با تقسیم بندی 47 محله در شهرستان قم و 5 محله در بخش های استان انجام شد و با توجه به غربالگری خانه به خانه توسط بسیجیان، این افراد شناسایی شد و آن افرادی که نیازمند بودند یا درگیر بیماری کرونا شده و اعضای خانواده آن‌ها بر اثر بیماری کرونا فوت کرده اند شناسایی و دسته بندی شده و بر اساس نیاز به آن‌ها کمک رسانی شد.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم تصریح کرد: الحمدالله وضعیت کرونا بهتر شده اما قم هنوز به وضعیت سفید نرسیده است امیدواریم این بیماری زودتر ریشه کن شود اما تا هر زمان که نیاز باشد سپاه و بسیج در میدان کمک به کنترل شیوع بیماری کرونا حضور خواهد داشت و در خدمت مردم خواهیم بود.

موحد بیان کرد: خیلی از مدیران محلات اعلام می کنند که در محله آن‌ها به همه نیازمندان بسته های غذایی تحویل داده شده است و کسی نیست که نیازمند مواد غذائی باشد البته هنوز در برخی از محلات به این حد نرسیدم اما مدیران محلات در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و بازخورد خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این بسته های غذائی تعداد بسیاری زیادی غذائی گرم در افطار و سحر بین نیازمندان توزیع شده و خواهد شد.

انتهای پیام/170
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/19341