printlogo


با همکاری اداره کل امور بانوان استانداری قم و موسسه خاتم صورت گرفت؛
پخش زنده ۱۰ برنامه اینترنتی باهدف کاهش آسیب‌های خانوادگی در دوران کرونا
پخش زنده ۱۰ برنامه اینترنتی باهدف کاهش آسیب‌های خانوادگی در دوران کرونا
کد خبر: 19408
رئیس موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» گفت: در طی یک ماه گذشته با همکاری اداره کل امور بانوان استانداری قم و موسسه خاتم ۱۰ برنامه اینترنتی زنده باهدف کاهش آسیب‌های خانوادگی در دوران کرونا با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دکتر سید محمدحسین چاوشیان در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری حوزه، بابیان این‌که خانواده درزمینهٔ مبارزه با کرونا نقش و اهمیت فراوانی دارد، اظهار داشت: خانواده به‌عنوان اصلی‌ترین پناهگاه و اجتماع درزمینهٔ مبارزه با کرونا نقش مهم و حیاتی داشت و درواقع به‌نوعی از محجوریتی که در سال‌های اخیر در آن گرفتارشده بود، خارج شد.

وی برگزاری برنامه‌های اینترنتی با محوریت خانواده را موردتوجه قرارداد و گفت: آگاهی بخشی به مخاطبان در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، کاهش آسیب‌های خانوادگی ازجمله خشونت و ارتباطات نامناسب، کاهش استرس، خشم و کنترل رفتار و هیجانات و راه‌کارهای تربیت صحیح فرزندان در ایام قرنطینه ازجمله اهدافی بود که در این برنامه‌ها مورد توجه قرار گرفت.

چاوشیان افزود: علاوه بر این در این برنامه‌ها مدیریت فضای مجازی در خانواده در ایام قرنطینه، راه‌کارهای کسب‌وکار خانگی در ایام قرنطینه و نقش سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی و طلاب در خدمت‌رسانی به مردم در ایام کرونایی نیز موردبحث و بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مقایسه خدمات گروه‌های جهادی طلاب در ایران و سازمان‌های جهانی و تفاوت نگاه ارزشی و معنوی طلاب در مقابل نگاه خودخواهانه غربی و سازمان‌های جهانی نیز ازجمله موضوعات مهمی بود که به آن پرداخته شد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/19408