printlogo


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم:
خانواده ها بر رفتار ترافیکی فرزندانشان نظارت داشته باشند/54درصد کشته شدگان، تصادفات رانندگی شهر قم موتورسواران هستند
خانواده ها بر رفتار ترافیکی فرزندانشان نظارت داشته باشند/54درصد کشته شدگان، تصادفات رانندگی شهر قم موتورسواران هستند
کد خبر: 19568
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم با اشاره به اینکه 54 درصد کشته شدگان، تصادفات رانندگی شهر قم موتورسواران هستند، گفت: از خانواده ها درخواست داریم ضمن نظارت بر رفتار ترافیکی فرزندان، برای جلوگیری از آسیب دیدن آنان تحت هیچ شرایطی موتورسیکلت، را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه و همچنین فاقد کلاه
سرهنگ غلامرضا صدفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به آمارهای تصادفات در استان، اظهار داشت:طی چهار ماهه گذشته ۵۴درصد کشته شدگان، تصادفات رانندگی شهر قم به موتورسواران اختصاص داشت.
وی ادامه داد: ۷۰درصد کشته شدگان موتورسوار، دارای گروه سنی ۱۵تا ۴۰ سال می باشند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم عنوان داشت:۱۹درصد کشته شدگان در صحنه تصادف و ۸۱ درصد در بیمارستان ها جان خود را از دست داده اند.
وی خاطر نشان کرد:بیش از ۷۰درصد علت مرگ موتورسواران ضربه وارده به سروصورت می باشد، و استفاده از کلاه ایمنی در اکثر تصادفات موتورسیکلت باعث نجات موتورسوار شده است.
سرهنگ صدفی با اشاره به تردد بیش از ۳۷۰ هزار دستگاه موتورسیکلت درسطح شهر قم، ابراز داشت: از خانواده ها درخواست داریم ضمن نظارت بر رفتار ترافیکی فرزندان، برای جلوگیری از آسیب دیدن آنان تحت هیچ شرایطی موتورسیکلت، را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه و همچنین فاقد کلاه ایمنی قرار ندهند و در راستای پیشگیری از تصادفات و تخلفات رانندگی پلیس را یاری نمایند.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/19568