printlogo


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم خبر داد:
کشف محموله قاچاق از اتوبوس مسافربری در قم
کشف محموله قاچاق از اتوبوس مسافربری در قم
کد خبر: 19588
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از کشف محموله قاچاق به ارزش بیش از 2 هزار میلیارد ریال از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور قم خبر داد.
مهدی ریاضی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به کشف محموله قاچاق، اظهار داشت: اخباری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه اتوبوس مسافربری عبوری در محور مواصلاتی عوارضی قم به تهران دریافت شد.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قم در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در این محور و پس از متوقف کردن اتوبوس و بازرسی دقیق از خودروی مذکور، متوجه جعبه جاساز در اتوبوس می شوند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم خاطرنشان کرد: در این اتوبوس به طرز ماهرانه ای در جعبه جاساز مقادیر قابل توجهی روغن مو، نوشابه انرژی زا و یک دستگاه موتور قایق یاماها جاساز شده بود.

وی اضافه کرد: ارزش محموله های قاچاق کشف شده از این اتوبوس مسافربری به ارزش 2 هزار میلیارد ریال می باشد.

ریاضی در ادامه ابراز داشت: با تشکیل پرونده، شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم با توجه به اظهارات و اقاریر صریح متهم مبنی بر مالکیت کالاهای مکشوفه و عجز از ارائه مدارک مثبته قانونی و گمرکی پس از رسیدگی، متهمان پرونده را علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق مکشوفه، با احتساب جزای نقدی بدل از ضبط اتوبوس، جمعاً به پرداخت مبلغ 9 میلیارد و یکصد و هشتاد میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/19588