printlogo


مسئول قرارگاه جهادی علمدار کربلا مطرح کرد:
اهدا500بسته غذایی به نیازمندان در دهه اول محرم
اهدا500بسته غذایی به نیازمندان در دهه اول محرم
کد خبر: 19813
مسئول قرارگاه جهادی علمدار کربلا با اشاره به توزیع 2400بسته معیشتی بین نیازمندان در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه، گفت: در دهه اول محرم 500بسته غذایی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
علی وکیلی مسئول قرارگاه جهادی علمدار کربلا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به رزمایش کمک مومنانه، اظهار داشت:  مرحله نخست رزمایش مواسات و کمک مومنانه در مناطق هدف با توزیع بیش از دو هزار ۴۰۰بسته معیشتی بین خانواده های آبرومند تحت پوشش این مجموعه توزیع شد.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام ماه محرم، گفت: در این ایام هم مرحله دیگری از رزمایش کمک مومنانه برگزار خواهد شد که در این مرحله که همزمان با دهه اول محرم است 500بسته غذایی بین نیازمندان توزیع می شود.

مسئول قرارگاه جهادی علمدار کربلا با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه که با مشارکت خیرین برگزار می شود در ماه صفر هم ادامه دارد، خاطرنشان شد: در مرحله نخست رزمایشاتی که انجام شدتجربیات خوبی به دست آوردیم که باید برای مراحل بعدی نقاط ضعف‌ها را برطرف کنیم.

وی گفت: سعی می کنیم توزیع بسته‌های معیشتی به گونه‌ای باشد که همه خانواده‌های نیازمند منطقه هدف بخوبی شناسایی وپوشش دادشود و کمک‌رسانی نیز به نحوی باشدکه حقی از کسی ضایع نشود.

مسئول هیئت علمدار کربلا ابراز داشت:با کمک اعضای هیئت و  مسجد، خانواده‌های نیازمند منطقه هدف شناسایی شدند و برای مراحل بعدی رزمایش برنامه ریزی لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/



لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/19813